Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت هواپیمایی خدمات ویژه خبر داد:

افزایش 150 درصدی تعداد خلبان‌های عملیاتی اطفاء حریق جنگل‌ها

تعداد خلبان‌های عملیات اطفاء حریق جنگل‌ها 150 درصد افزایش یافت.

افزایش 150 درصدی تعداد خلبان‌های عملیاتی اطفاء حریق جنگل‌ها

تعداد خلبان‌های عملیات اطفاء حریق جنگل‌ها 150 درصد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی خدمات ویژه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال درخواست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای استقرار یگان هواپیمایی اطفاء حریق جنگل‌ها در چندین استان، به‌ویژه مناطق گرم کشور که احتمال آتش‌سوزی در آنها بیشتر است، این شرکت طی عملیاتی ضربتی و با استفاده از تخصص و توان معلم خلبان‌های مجرب خود، موفق شد تعداد خلبانان اطفاء حریق را از دو به پنج نفر افزایش دهد.

احمد طمراسی افزود: این افزایش 1.5 برابری آن هم در بازه زمانی بسیار کوتاه نشان‌دهنده پتانسیل بالای درون سازمانی این شرکت در جامه عمل پوشاندن نیازهای این بخش در سال اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی خدمات ویژه آمادگی کامل دارد در صورت حمایت‌های لازم مالی و لجستیکی لازم از سوی ارگان‌های ذی‌ربط با توسعه توانمندی‌های تجهیزاتی و عملیاتی خود، نقش به‌سزایی را در بخش عملیات متنوع و چندمنظوره هوایی کشاورزی کشور ایفا کرده و اهداف عالی اقتصاد مقاومتی را در عمل پشتیبانی کند.

طمراسی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر هواپیماهای شرکت در استان‌های فارس، گلستان، مازندران و خوزستان مستقر هستند و در زمان‌های آتش‌سوزی و عملیات محلول‌پاشی برای مقابله با آفات و بیماری‌های احتمالی و انجام کودپاشی و بذرپاشی به‌کار می‌آیند./

M-950412-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید