Iranian Agriculture News Agency

با حضور جمع کثیری از شرکت‌های داخلی و خارجی

نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هفته آینده برگزار می‌شود

نمایشگاه نهم بورس، بانک و بیمه (ایران فاینکس 2016)، پس از وقفه‌ای یک‌ساله، هفته آینده با حال و هوای پس از لغو تحریم‌ها و آغاز دوران پسابرجام، در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هفته آینده برگزار می‌شود

نمایشگاه نهم بورس، بانک و بیمه (ایران فاینکس 2016)، طی روزهای 20 تا 23 تیرماه سال جاری در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه نهم با وقفه‌ای یک‌ساله همراه بود و از این رو اهمیت برگزاری آن بیش از پیش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، ایران فاینکس 2016 به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی بورس، بانک و بیمه کشور است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های داخلی و خارجی برپا می‌شود. ایران فاینکس طی هشت دوره برگزاری، بزرگ‌ترین نمایشگاه حوزه مالی داخل کشور بوده و از لحاظ وسعت جایگاه سوم را در دنیا به خود اختصاص داده است.

نمایشگاه پیش رو در مساحتی بیش از 16 هزار مترمربع برگزار خواهد شد و تاکنون بیش از 200 بنگاه اقتصادی برای حضور در این رویداد اقتصادی اعلام آمادگی کرده‌اند. در ایران فاینکس 2016 همه ارکان بازار سرمایه ازجمله کارگزاری‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، مؤسسه‌های اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار سرمایه و همچنین بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌هایی که در بورس پذیرفته شده‌اند، حضور خواهند داشت.

مهم‌ترین مشخصه و وجه تمایز این دوره از نمایشگاه نسبت به هشت دوره گذشته، بعد بین‌المللی آن است. تاکنون تلاش‌های جدی برای حضور مؤسسه‌های اقتصادی خارجی انجام شده و حاصل این کوشش، اعلام آمادگی شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در این نمایشگاه است.

در این مسیر شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، تمام توان خود را به کار بسته است تا برای برگزاری این نمایشگاه از کلیه ظرفیت‌های موجود بهره گیـرد. برای افزایش سطح کیفی نمایشگاه نهم، تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و این تلاش همچنان ادامه خواهد داشت. کارشناسان ضمن ارزیابی هشت دوره قبلی، نقاط ضعف و کمبودهای گذشته را شناسایی کرده‌اند و بر اساس آن، سعی شده است اصلاحات لازم لحاظ شود و نهمین دوره نمایشگاه بورس، بدون نقاط ضعف گذشته و با بالاترین کیفیت ممکن برگزار شود.

این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال داخلی و خارجی، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را معرفی کنند./

O-950412-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید