Iranian Agriculture News Agency

دوم مرداد در وزارت جهاد کشاورزی؛

اعلام زمان تحلیف هفتمین دوره معرفی کارشناس رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

آیین تحلیف هفتمین دوره معرفی کارشناس رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی دوم مردادماه در محل سالن شهید نعتمی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود.


آیین تحلیف هفتمین دوره معرفی کارشناس رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، نایب رییس کانون وکلای دادگستری، اعضای شورای مرکزی و مدیران سازمان مرکزی، دوم مردادماه در محل سالن شهید نعتمی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود.

به گزارش ایانا از معاونت آموزش و فناوری، کارشناسان رسمی دوره هفتم که می خواهند نامشان در کتاب اسامی کارشناسان رسمی سازمان درج گردد تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند هزینه صدور پروانه کارشناس رسمی (۲٫۳۹۸٫۰۰۰ ریال) را به حساب سازمان مرکزی (۴۷۷۸۲۱۷۹۶ بانک کشاورزی) واریز نموده و اسکن فیش را به آدرس amoozesh@iaeo.org ایمیل نمایند. بدیهی است در غیراین صورت مشخصات کارشناس در کتاب مذکور درج نخواهد شد و مسؤولیت آن نیز بر عهده خود کارشناس است.
بنابر این گزارش، کارشناسان رسمی دوره هفتم که نامشان در لیست نواقص پرونده درج شده است بایستی مدارک را به همراه اصل فیش های واریزی در روز برگزاری مراسم، هنگام ثبت ام، به متصدی مربوطه تحویل دهند.
براین اساس، کارشناسان رسمی دوره های قبل نیز در صورت تمایل برای تهیه کتاب اسامی کارشناسان رسمی سازمان می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ شهریورماه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال نیز به حساب یاد شده واریز نموده و اسکن فیش آن را به آدرس amoozesh@iaeo.org ارسال نمایند. ضمنا درج مشخصات و آدرس کارشناس رسمی سازمان در روی فیش الزامی است.
آیین هفتمین دوره کارشناسان رسمی سازمان در محل سالن نعمتی جم وزارت جهادکشاورزی به آدرس تهران، تقاطع خیابان طالقانی و ولیعصر (عج)، جنب سینما قیام، ساختمان وزارت جهادکشاورزی برگزار خواهد شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید