Iranian Agriculture News Agency

با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد تا ساعتی دیگر صورت می‌گیرد؛

آغاز نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از امروز

صبح امروز نمایش بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان مالی داخلی و خارجی در قالب نمایشگاه نهم بانک، بورس و بیمه در محل نمایشگاه بین‌المللی کلید خواهد خورد.

آغاز نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از امروز

صبح امروز نمایش بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان مالی داخلی و خارجی در قالب نمایشگاه نهم بانک، بورس و بیمه در محل نمایشگاه بین‌المللی کلید خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایانا، نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران ارشد بیمه و بانک مرکزی ساعت ۱۰ صبح امروز در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.

350 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران طی چهار روز گردهم می‌آیند تا به اجرای نمایش توانمندی‌های سه صنعت بورس، بانک و بیمه بپردازند.

این نمایشگاه در هشت دوره برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه حوزه مالی داخل کشور و سومین این حوزه در دنیا بوده است.

امسال و در ایران فاینانس 2016 مقامات داخلی و خارجی بسیاری حضور خواهند داشت که تاکنون حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، دبیرکل فدراسیون بورس‌های اروپایی - آسیایی، مدیرکل نزدک خاورمیانه، آفریقا و دبی و همچنین تعدادی از سفیران کشورها، در افتتاحیه این نمایشگاه قطعی شده است.

در این نمایشگاه بین‌المللی، همه ارکان بازار سرمایه ازجمله کارگزاری‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، مؤسسه‌های اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار سرمایه و همچنین بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌هایی که در بورس پذیرفته شده‌اند حضور دارند.

امسال با تلاش‌های صورت‌گرفته برای حضور مؤسسه‌های اقتصادی خارجی و اعلام آمادگی شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در این نمایشگاه ابعاد بین‌المللی این رویداد قوت خاصی گرفته است و این امر مهم‌ترین مشخصه و وجه تمایز آن نسبت به دوره‌های قبل است.

بورس کالای ایران نیز امسال با برنامه‌های گسترده همچون برپایی 16 کارگاه آموزشی با موضوعاتی برای آشنایی با قراردادهای آتی سکه طلا و آشنایی با ابزارهای جدید معاملاتی مانند گواهی سپرده کالایی، صندوق‌های کالایی، اوراق مجوز کالایی، تابلوی مناقصه و قراردادهای بلندمدت حضوری فعال خواهد داشت.

آشنایی با روش‌های تأمین مالی در بورس کالا و نحوه انجام معاملات در این بورس و رونمایی از یک کتاب در حوزه بازار مشتقه ارزی از دیگر برنامه‌های بورس کالا در ایام این نمایشگاه است.

بانک کشاورزی نیز به همراه شرکت کارگزاری بانک کشاورزی و شرکت خدمات ارزی و صرفی مهر بانک کشاورزی در سالن خلیج فارس دایر خواهد بود و کارشناسان علاوه بر معرفی خدمات و محصولات متنوع بانک، به پرسش‌های مراجعان پاسخ خواهند داد.

برپایی فین استارز به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد استارت‌آپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا، برگزاری همایش تخصصی شامل پانل‌های بورس، بانک و بیمه، برپایی چهارمین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور بورس و جشنواره رسانه‌های بورس، بانک و بیمه، ازجمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه چهار روزه خواهد بود.

نمایشگاه نهم بورس، بانک و بیمه ایران (فاینکس ۲۰۱۶)، روزهای 20 تا 23 تیر در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برگزار می‌شود./

O-950420-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید