Iranian Agriculture News Agency

با حکم مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران منصوب شد

طی حکمی از سوی علی رومی، مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری، محمدتقی وقوعی به‌عنوان مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران منصوب شد.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران منصوب شد


به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری؛ طی حکمی از سوی علی رومی، مدیرعامل هلدینگ، محمدتقی وقوعی به‌عنوان مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران منصوب شد.

بنا بر این گزارش، علی رومی در مراسم معارفه محمدتقی وقوعی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) گفت: با توجه به اینکه وقوعی از مدیران با سابقه شرکت صنایع شیر ایران بوده و طی یک سال گذشته نیزمسئولیت قائم‌مقامی مدیرعامل شرکت را دارا بوده است و می‌تواند به نیکی و با بهره‌مندی از تجربیات سال‌های خدمت متمادی در این صنعت برای پیشبرد اهداف و توسعه بازار، مثمر ثمر باشد؛ لذا تصمیم بر این انتصاب، اتخاذ شد.

وی مجموعه صنایع شیر ایران را بزرگ‌ترین گروه صنایع لبنی کشور دانست و افزود: تأکید من در این انتصاب بر رعایت قوانین است و باید قوانین و مقررات به نحو صحیح و کامل اجرا شود.

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی با اشاره به تحولات قانونی و ابلاغیه‌های جدید در سطح کشور، خاطرنشان کرد: ضروری است ترکیب هیأت‌مدیره­ شرکت‌ها، با رعایت ضوابط و مقررات قانونی جدید تنظیم و تعیین شود.

رومی در بخشی دیگر از سخنانش اظهار داشت: فارغ از ملاحظات سیاسی ناظر بر دریافتی مدیران کشور که ازجمله موضوعات مهم است، رعایت ظوابط ناظر بر آن ضروری است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید