Iranian Agriculture News Agency

با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی استان صورت گرفت:

حضور رایزن بازرگانی ایران در روسیه در جهاد کشاورزی زنجان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: زنجان از جمله استان های مهم تولید کننده انواع محصولات کشاورزی در کشورمان محسوب شده و محصولات تولیدی در این استان از نظر کیفیت در رتبه بالایی قرار دارند.

حضور رایزن بازرگانی ایران در روسیه در جهاد کشاورزی زنجان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: زنجان از جمله استان های مهم تولید کننده انواع محصولات کشاورزی در کشورمان محسوب شده و محصولات تولیدی در این استان از نظر کیفیت در رتبه بالایی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، مدیر تنظیم بازار این سازمان گفت: زنجان از جمله استان های مهم تولید کننده انواع محصولات کشاورزی در کشورمان محسوب شده و محصولات تولیدی در این استان از نظر کیفیت در رتبه بالایی قرار دارند .

عبدالله جعفری توسعه صادرات را از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برشمرد و تصریح کرد: تولید محصولات متنوع، سالم و با کیفیت سبب شده تا این استان ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه صادرات محصولات مختلف کشاورزی داشته باشد .

وی عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در راستای رونق صادرات محصولات تولیدی استان، با هماهنگی دستگاه های مرتبط زمینه حضور و اطلاع رسانی مستقیم ظرفیت های صادراتی استان به رایزنان و مسئولان تجارت خارجی دنیا را فراهم کرده است .

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: در این راستا در خرداد ماه سال جاری با دعوت از رایزن بازرگانی ایران در کشور روسیه، نماینده سازمان توسعه تجارت ایران و نماینده وزارت امور خارجه جلسه ای با حضور تجار فعال، بازرگانان و تولید کنندگان استان زنجان و همچنین دستگاه های متولی صادرات همچون گمرک، اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صادر کنندگان در سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل شد و هدف از برگزاری چنین جلساتی ایجاد ارتباط مستقیم مابین تجار ایرانی و تجار خارجی بوده و این روند برای دیگر کشورها نیز ادامه خواهد داشت .

وی یادآور شد: به منظور تولید محصولات متناسب با نیاز بازارهای جهانی به رایزنان بازرگانی و تجار فعال پیشنهاد شده با ذائقه سنجی نسبت به ارایه سفارش کشت متناسب با نیاز اقدام کنند تا سازمان جهاد کشاورزی استان نیز اقدام لازم برای هماهنگی با تولید کنندگان به منظور عرضه محصولات متناسب با تقاضا را انجام دهد .

جعفری تأکید کرد: کیفیت محصولات کشاورزی تولیدی در استان زنجان در حدی است که در هر شرایط زمان و مکان قابلیت حضور در بازارهای مختلف جهانی از جمله روسیه را دارد .

وی خاطر نشان ساخت: پس از پایان این جلسه با حضور رایزن بازرگانی ایران در روسیه و سایر مقامات دولتی از تعدادی از مراکز فعال تولیدی و فرآوری حوزه کشاورزی استان زنجان بازدید شد و ظرفیت های تولیدی و قابلیت های صادراتی در این حوزه مورد تایید قرار گرفت.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید