Iranian Agriculture News Agency

با حضور قریب به 2000 نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران سراسر کشور

نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 فردا افتتاح می‌شود

نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 با حضور حدود دوهزار نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران سراسر کشور، رؤسای شورا شهر و شهرداران از کشورهای روسیه، هندوستان، لبنان، کرواسی، ترکیه، گینه و... و بیش از 100 نفر از صاحب‌نظران، سرمایه‌گذاران بین‌المللی از کشور انگلستان، آمریکا، ایتالیا، سوئیس، کره جنوبی و... 30 و 31 تیرماه 1395 در مرکز همایش‌های بین‌المللی¬ برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 فردا افتتاح می‌شود


نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 با حضور حدود دوهزار نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران سراسر کشور، رؤسای شورا شهر و شهرداران از کشورهای روسیه، هندوستان، لبنان، کرواسی، ترکیه، گینه و... و بیش از 100 نفر از صاحب‌نظران، سرمایه‌گذاران بین‌المللی از کشور انگلستان، آمریکا، ایتالیا، سوئیس، کره جنوبی و... 30 و 31 تیرماه 1395 در مرکز همایش‌های بین‌المللی­ برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایانا، دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 برنامه­‌های حائز اهمیت این رویداد بزرگ شهری کشور را برگزاری پنل‌های تخصصی، تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری، نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی کلیدی اجلاس عنوان کرد.

مرتضی کاظمیان گفت : تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری با اختصاص میز مذاکراتی برای شهرداری‌های کشور و شرکت‌های سرمایه‌گذار داخلی و خارجی فعال در حوزه ­ ‌های مختلف مدیریت شهری است.

مطابق برنامه اجرایی این تالار، ابتدا فرصت‌های سرمایه‌گذاری تعدادی از شهرداری‌های کشور اخذ و به جامعه هدف (شرکت‌های داخلی و خارجی) بازاریابی خواهد شد، سپس در تالار VIP برای هر شهرداری و هر شرکت سرمایه‌گذار میز اختصاصی تعیین شده است تا علاوه بر ملاقات حضوری با یکدیگر و انجام مذاکرات تکمیلی نسبت به عقد تفاهمنامه‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

حضور همزمان شرکت‌های سرمایه‌گذار، شهرداری‌ ­ های سرمایه‌پذیر و شرکت‌های فاینانسر در تالار مذکور باعث آشنایی طرفین با پتانسیل‌های یکدیگر شده و نقطه عطف آن انعقاد قراردادهای اجرایی است.




وی با بیان اینکه 12 کشور ازجمله آمریکا، انگلستان، کره جنوبی، ایتالیا و... در تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری حضور دارند، افزود: سخنرانی کلیدی و نشست‌های تخصصی در حاشیه اجلاس در سالن‌های جانبی برج میلاد با حمایت و همکاری عناوین شهر هوشمند با حمایت و همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرآینده، شهر خلاق و توسعه اقتصاد شهری با حمایت و همکاری خانه اقتصاد ایران، حقوق شهروندی با حمایت و همکاری معاونت حقوقی رئیس جمهوری، بحران آب در ایران وجهان با حمایت و همکاری شرکت مدیریت منابع آب ایران، اقتصاد شهری با حمایت و همکاری انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، مدیریت ریسک و مدیریت بحران در مدیریت شهری با حمایت و همکاری انجمن علمی مدیریت بحران، سیر تحولات مدیریت پسماند ایران و جهان با حمایت و همکاری مدیریت پسماند شهرداری تهران، محیط زیست شهری با حمایت و همکاری پژوهشکده محیط زیست، بهره‌گیری از سامانه هوشمند حمل و نقل در تونل‌های شهری ( ITS ) با حمایت و همکاری انجمن تونل ایران، مدیریت شهری از منظر یونسکو با محوریت شبکه شهرهای خلاق یونسکو با حمایت و همکاری کمیسیون ملی یونسکو ایران، مدیریت حمل و نقل شهری و حرکت به سمت توسعه پایدار با حمایت و همکاری سازمان حمل و نقل ترافیک، شوراها و مدیریت محلی با حمایت و همکاری شورای عالی استان‌ها، فناوری‌های نسل چهارم در سرمایه‌گذاری‌های مدیریت شهری با حمایت و همکاری سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران، مدیریت بحران با حمایت و همکاری سازمان مدیریت بحران کشور، دیپلماسی عمومی و برندینگ شهری با حمایت و همکاری وزارت ورزش و جوانان، توسعه مترو با حمایت و همکاری انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران، شهرسازی و معماری با حمایت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، عملکرد شهرداری‌ها در سوانح طبیعی با حمایت و همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی، نقش دستگاه دیپلماسی در رفع محدودیت‌ها و موانع گردشگری و فراهم کردن دسترسی شهروندان به اطلاعات جامع، کامل، مناسب و به موقع جهت تعامل بهتر با ایشان با حمایت و همکاری وزارت امور خارجه، ضرورت ممیزی و اعطای گواهینامه ایمنی و کیفیت ساختمان‌ها با حمایت و همکاری انجمن مهندسی زلزله و سخنرانی‌های کلیدی مدیریت شهری با همکاری ماریو بارکرو بالتودانو سفیر نیکاراگوئه، سرمایه‌گذاری و مشارکت بین‌المللی با همکاری دیوید فیشر از کشور آمریکا، روبرتو کوگنتی و پرفسور کارلو سرتی از کشور ایتالیا، سلامت شهری و ورزشی با حمایت و همکاری وونگ ته‌کیم از کشور کره جنوبی، مشارکت عمومی - خصوصی با همکاری جاینس بابریس از هنگ‌کنگ، سلامت شهری و ورزشی با همکاری وونگ ته‌کیم از کشور کره جنوبی برگزار می‌شود./

S-950429-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید