Iranian Agriculture News Agency

توسط نماینده دارویی آرژانتین صورت می‌گیرد،

معرفی جدید‌ترین دستگاه‌های‌ پرس‌‌کننده قرص در ایران فارما

یکی از بزرگ ترین فعالان در حوزه تجهیزات داروسازی آرژانتین، آخرین تکنولوژی خود که دستگاه رومیزی پرس‌کننده قرص است را در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما معرفی می کند.

معرفی جدید‌ترین دستگاه‌های‌ پرس‌‌کننده قرص در ایران فارما



شرکت RIVA به عنوان یکی از بزرگ ترین فعالان در حوزه تجهیزات داروسازی آرژانتین، قصد دارد در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما آخرین تکنولوژی خود که دستگاه رومیزی پرس‌کننده قرص است را معرفی کند.

به گزارش ایانا از سایت غذا و دارو، سایت شرکت RIVA با 62 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تجهیزات داروسازی تاکنون توانسته است بازار تجهیزات داروسازی خود را در کشور‌های زیادی تثبیت کند که عمده شهرت این شرکت به جهت تولید دستگاه‌های پرس‌کننده قرص است که این دستگاه‌ها در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما نیز عرضه خواهد شد.
همچنین این شرکت طی چند سال گذشته اقدام به طراحی و ساخت دستگاه‌های رومیزی پرس قرص کرده است که برای مقاصد تحقیقاتی همچون دستگاه پیکولا و لمنترس پودری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شرکت RIVA، با سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوین و طراحی‌های‌ هوشمندانه، به مجموعه‌ای معتبر در بازارهای جدید در سراسر جهان تبدیل شده است که از همین حیث تعامل با این شرکت، فرصتی مناسب برای تولیدکننده‌های حاضر در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما به حساب می‌آید.
دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما (دارو و صنایع وابسته) 24 تا 26 شهریور 95 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید