Iranian Agriculture News Agency

ملی‌پوش اسبق تیم‌های استقلال تهران و کشاورز:

فقط یک موتورسیکلت و زمین از باشگاه "کشاورز" گرفتم/ از کلانتری و صفی‌زاده جز خوبی ندیدم

کاپیتان سابق استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران در دهه‌های 60 و 70 از دریافتی‌های خود در زمان بازی در تیم فوتبال کشاورز تهران خبر داد.

فقط یک موتورسیکلت و زمین از باشگاه "کشاورز" گرفتم/ از کلانتری و صفی‌زاده جز خوبی ندیدم

کاپیتان سابق استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران در دهه‌های 60 و 70 از دریافتی‌های خود در زمان بازی در تیم فوتبال کشاورز تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایانا، جواد زرینچه زوج مشهور مجید نامجومطلق در جناح راست باشگاه‌های استقلال تهران و تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم فوتبال "کشاورز" تهران را نیز در کارنامه دارد و در زمان تیم ملی نیز پاس گل قرن ایران به تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی فرانسه که به روی سر حمید استیلی ارسال شد نیز به نام اوست، دیروز در جریان مصاحبه‌ای با یکی از نشریات ورزشی کشور، با اشاره به شایعاتی که پیرامون او در زمان بازیگری بوده است، به دریافتی‌های خودش از باشگاه کشاورز تهران که در آن زمان به مدیرعاملی صفی‌زاده، مدیرعامل باشگاه یادشده که معاون وزارت کشاورزی وقت و صاحب‌امتیاز مؤسسه مطبوعاتی "ابرار" بود، اشاره کرد و گفت: سال 70 گفتند که کلی پول از باشگاه کشاورز گرفته‌ام، در حالی که فقط یک موتورسیکلت از کشاورز گرفتم و یک قطعه زمین. البته خدا خیر بدهد به آقایان کلانتری (وزیر وقت کشاورزی)، صفی‌زاده و ممبینی. از این‌ها در کشاورز غیر از خوبی هیچ چیز دیگری ندیدم و الان هم هرگاه آنها را ببینم، نهایت احترام را به این بزرگواران می‌گذارم. این‌ها را گفتم تا به این برسم که در سال 80 حسابی دل من را شکستند.

زرینچه درباره چرایی این اتفاق و رنجیدگی خاطرش با اعلام این که یک روز منصور پورحیدری (سرمربی وقت استقلال تهران) او را صدا زده و گفته آیا از جایی پیشنهاد ندارد تا از تیم استقلال برود!؟ افزود: وقتی پورحیدری با همین لحن من را شوکه کرد، منی که به خاطر استقلال سال 72 شرایط به آن خوبی را رها کردم و شرمنده آقای صفی‌زاده (مدیرعامل وقت باشگاه کشاورز) شده بودم، حالا با چنین حرفی روبه‌رو می‌شدم.

کشاورز تهران باشگاه فوتبالی بود که در دهه ۱۳۶۰ توسط وزارت کشاورزی تأسیس شد و در سال ۱۳۷۵ خورشیدی پس از سقوط به دسته دوم منحل شده و امتیاز خود را به تیم بهمن کرج واگذار کرد.

تیم کشاورز از متمول‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران در زمان خود بود و با جذب بهترین ستارگان فوتبال ایران دستمزدهایی بسیار بالاتر از سطح معمول آن زمان فوتبال ایران را به آنان پرداخت می‌کرد، با این حال بهترین عنوان آنها مقام چهارمی جام آزادگان در سال ۱۳۷۱ بود./

S-950505-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید