Iranian Agriculture News Agency

با حضور مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و آشامیدنی صندوق بازنشستگی کشوری؛

مدیرعامل جدید پگاه تهران منصوب شد/ پرداخت هفت میلیارد تومان درآمد برای بازنشستگی 70 کارگر پگاه تهران

امروز با حضور مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و آشامیدنی صندوق بازنشستگی کشوری، و مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، مدیرعامل و همچنین اعضای جدید هیأت‌مدیره پگاه تهران معرفی شدند.

مدیرعامل جدید پگاه تهران منصوب شد/ پرداخت هفت میلیارد تومان درآمد برای بازنشستگی 70 کارگر پگاه تهران

حسن جودکی، جایگزین احمد جریان، مدیرعامل پگاه تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایانا، در آیینی که امروز با حضور رومی؛ مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و آشامیدنی صندوق بازنشستگی کشوری، وقوعی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، اعضاء هیأت‌مدیره و جمع معاونان و مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران برگزار شد، حسن جودکی به‌عنوان مدیرعامل و همچنین اعضای جدید هیأت‌مدیره این شرکت معرفی شدند.

رومی با اشاره به سجایای اخلاقی جریان از زحمات چندین ساله وی در سمت مدیرعاملی پگاه تهران تشکر کرده و جودکی را به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران معرفی کرد.

وی از جودکی به‌عنوان فردی متخصص و باتجربه در صنعت لبنیات یاد کرد و اظهار امیدواری نمود که بتواند با به‌کارگیری توانمندی‌های خود، شرکت پگاه تهران را به اهداف عالی نزدیک‌تر کند.

در این آیین، جودکی ضمن سپاسگزاری از حسن اعتماد رومی و وقوعی ابراز امیدواری کرد: با شناختی که از مجموعه پگاه تهران دارد و تعامل سازنده میان همکاران، این مجموعه بزرگ قوی، با انرژی و پرتوان‌تر از گذشته به سوی اهداف صنایع شیر ایران حرکت کند.

در ادامه، نادر شجاعی و داود عزیزی به‌عنوان اعضای جدید هیأت‌مدیره پگاه تهران معرفی شدند.

دکترای علوم و صنایع غذایی از دانشگاه تهران، تدریس در دانشگاه‌های زمان‌پور و دانشگاه‌های مختلف سراسری و آزاد، انجام بیش از پنج پژوهش در حوزه صنعت لبنیات ازجمله سوابق علمی جودکی و معاونت کیفیت شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران از سال ۱۳۸۳ تاکنون، قائم‌مقامی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران طی سال‌های ۹۱ تا ۹۳، مدیریت مرکز تحقیق و توسعه شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران طی سال‌های ۸۰ تا ۸۳ و در نهایت کارشناسی خط تولید شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران طی سال‌های ۷۸ تا 80 ازجمله سوابق اجرایی جودکی است.

پیش از این، احمد جریان، مدیرعاملی پگاه تهران را از مورخ 12 شهریور 1391 خورشیدی تا امروز مسئولیت پگاه تهران بر عهده داشت. مدیرعاملی که لیسانس مکانیک و فوق لیسانس مهندسی صنایع داشت، اما به واسطه فعالیت در پگاه زنجان و گیلان سکان هدایت مهم‌ترین کارخانه مجموعه بزرگ صنایع شیر ایران به وی سپرده شد بود.

بخش قابل توجهی از درآمد این کارخانه (حدود هفت میلیارد تومان) صرف پرداخت هزینه بازنشستگی حدود ۷۰ کارگر کارخانه پگاه تهران شد./

S-950506-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید