Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل کشت و صنعت مغان، مدیر برتر تولیدات لبنی شد

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان، از سوی مرکز ملی حمایت از مصرف‌کنندگان به‌عنوان مدیر برتر ملی در تولید مواد لبنی که حقوق مصرف‌کنندگان را مراعات کرده است، انتخاب شد.

مدیرعامل کشت و صنعت مغان، مدیر برتر تولیدات لبنی شد


اروجعلی محمدی، مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان از سوی مرکز ملی حمایت از مصرف‌کنندگان به‌عنوان مدیر برتر ملی در تولید مواد لبنی که حقوق مصرف‌کنندگان را مراعات کرده است، انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایانا از اردبیل، مرکز ملی حمایت از مصرف‌کنندگان، اروجعلی محمدی را به‌عنوان مدیر برتر ملی در تولید مواد لبنی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان انتخاب کرد.

اروجعلی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا گفت: هدف از این همایش ارتقاء سطح بهداشت و استانداردهای لازم برای عرضه مواد غذایی مورد نیاز جامعه بوده است که در این بین اعضای هیأت داوران، اینجانب را به‌عنوان مدیر نمونه ملی در تولید مواد لبنی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان انتخاب کردند.

این مقام مسئول درباره وضعیت کاخانه تولید مواد لبنی این شرکت و رعایت استانداردهای ملی و جهانی افزود: کشت و صنعت و دامپروری مغان مجهزترین کارخانه لبنیات کشور را داراست که با رعایت آخرین استاندارهای لازم شیر را در واحدهای دامپروری خود تولید می‌کند و توسط دستگاه‌های پیشرفته شیردوشی و حمل شیر آن را به کارخانه لبنیات این شرکت انتقال می‌دهد.

در این کارخانه لبنیات اعم از ماست، خامه، دوغ و کره با توجه به رعایت بهداشت و استانداردهای قابل قبول، در بسته‌بندی و عرضه محصولات و فرآوری سالم‌ترین و بهداشتی‌ترین مواد غذایی مورد نیاز جامعه در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

هیأت داوران بر اساس بازدیدی که از این کارخانه داشت این مرکز را به‌عنوان کارخانه ممتاز و برتر در این راستا انتخاب کرد و این در حالی بود که حداقل 100 برند برتر از کشور دراین رقابت شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه به‌عنوان یک وظیفه اخلاقی و وظیفه ملی همه ما باید تلاش کنیم تا بهترین برند را تولید و به بازار عرصه کنیم، خاطرنشان کرد: تمام کارشناسان این شرکت می‌کوشند با رعایت شفافیت کار بهترین محصول را در دسترس مصرف‌کننده قرار دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر مردم با آرامش کامل و امنیت مواد لبنی ما را از بازار خریداری و مصرف کنند آن‌وقت می‌توان ادعا کرد در کار خود موفق بوده‌ایم. البته نظر من این است که ما هنور در گام‌های نخست عرضه بهینه مواد غذایی هستیم، زیرا باید کشت و صنعت برای تولید و عرضه شیری با طعم مطبوع، ارزش غذایی بالا و در عین حال ارزان برنامه‌ریزی کند؛ به‌گونه‌ای که نیاز این مواد غذایی را جزو ضروریات مصرف روزانه خود بدانند و آن را تهیه و مصرف کنند.

هدف دیگری که کشت و صنعت و دامپروری مغان روی آن برنامه‌ریزی می‌کند این است که گوشتی با کیفیت و بسته‌بندی مناسب تولید و روانه بازار مصرف کند.

به گفته وی، تأمین پروتئین مورد نیاز استان درباره گوشت قرمز نیز باید مورد توجه و حمایت همه مسئولان استان اردبیل باشد تا بدین وسیله گوشت قرمز نیز با رعایت استاندارهای لازم و رعایت موازین بهداشتی به سر سفره‌های مردم برده شود./

J-950506-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید