Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل اتحادیه مرکزی عشایری ایران به ایانا خبر داد:

ورود دیجی‌کالای عشایری به فضای مجازی/ تولید 35 درصد صنایع دستی کشور توسط عشایر

سامانه مجازی معرفی محصولات عشایری تا 15 روز آینده همچون دیجی‌کالا پا به عرصه فضای مجازی می‌گذارد.

ورود دیجی‌کالای عشایری به فضای مجازی/ تولید 35 درصد صنایع دستی کشور توسط عشایر


سامانه مجازی معرفی محصولات عشایری تا 15 روز آینده همچون دیجی‌کالا پا به عرصه فضای مجازی می‌گذارد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی عشایری ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا از راه‌اندازی رسمی سامانه مجاز معرفی محصولات عشایری تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: صنایع دستی عشایر 35 درصد از کل صنایع دستی کشور را شامل می‌شود، اما متأسفانه هیچ‌گاه دیده نمی‌شود.

سیدجلیل میرزاهد افزود: عشایر ایرانی علاوه بر تولید شیر، لبنیات، محصولات زراعی و باغی، صنایع دستی، عسل و... پیشرو هستند و در پاره‌ای از موارد این تولیدات خالص با بی‌مهری‌هایی در فروش روبه‌رو می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سامانه مجازی معرفی محصولات عشایری کمک می‌کند تمامی محصولات فوق با عکس، مشخصات کامل و قیمت عرضه شود تا خریداران نسبت به تأمین مایحتاج مصرفی خود اقدام کنند.

میرزاهد ادامه داد: این سامانه همچون سایر کانال‌های ارتباطی اینترنتی خواهد توانست تحویل کالا را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

وی تصریح کرد: جامعه عشایری ایرانی در حال حاضر سومین جامعه کشور محسوب شده که گاهی نادیده گرفته می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی عشایری ایران یادآور شد: قصد داریم جامعه عشایری که روزی نخستین جامعه کشور محسوب می‌شد را به همگان معرفی کنیم.

میرزاهد تأکید کرد: به‌عنوان پایلوت 50 قطعه جاجیم عشایری برای خریداران معرفی، آماده‌سازی و در حال ارسال است.

وی اظهار داشت: تمامی تولیدات عشایری از مواد طبیعی تشکیل شده و هیچ نوع مواد شیمایی برای تولید آنها استفاده نشده است؛‌بنابراین لازم است بیشتر ترویج و شناسانده شود.

میرزاهد در پایان گفت: این سامانه مجازی همچون دیجی‌کالا محصولات را به مشتریان تحویل می‌دهد و در حال حاضر توسط اتحادیه تعاونی‌های عشایری دامداران متحرک ایرانیان راه‌اندازی و هدایت می‌شود./

M-950510-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید