Iranian Agriculture News Agency

در نخستین جلسه شورای کشاورزی رسانه ملی مقرر شد:

برگزاری جشنواره ملی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی به‌صورت مشترک با رسانه ملی/ موضوعیت بخشی به کشاورزی، اولویت برنامه‌های مشترک

برگزاری جشنواره ملی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی به‌صورت مشترک با رسانه ملی از دستاوردهای تصمیم نخستین جلسه "شورای کشاورزی رسانه ملی" بود که با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان صدا و سیما مقرر شد.

برگزاری جشنواره ملی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی به‌صورت مشترک با رسانه ملی/ موضوعیت بخشی به کشاورزی، اولویت برنامه‌های مشترک

ایانا : به فاصله کوتاهی از نامه محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی به علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما در معرفی اعضای شورای کشاورزی در رسانه ملی که بر اساس توافق مشترک این دو مسئول اجرایی و رسانه‌ای محقق شد؛ عبدالمهدی بخشنده، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی؛ اسکندر زند، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و شاهرخ رمضان‌نژاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در نخستین جلسه "شورای کشاورزی رسانه ملی" که در محل سازمان صدا و سیما برگزار شد، شرکت کردند تا برنامه‌ریزی‌های مقدماتی و جدی برای پررنگ کردن نقش و سهم بخش کشاورزی از رسانه ملی را رقم بزنند.

عبدالمهدی بخشنده، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه با بیان اینکه موضوعیت بخشی به کشاورزی کشور و کمک به تفاهم و توافق عمومی جامعه در هدایت کشاورزی علمی، پیشرفته و اقتصادی، اولویت برنامه‌های مشترک وزارت جهاد کشاورزی و سازمان صدا و سیما است، گفت: شورای کشاورزی باید راهبرد ارتباطی و اطلاع‌رسانی را با هدف فرصت سازی برای کشاورزی تعیین کند.



وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی دولت‌ها به‌ویژه در کشورهای توسعه‌یافته از کشاورزی روند افزایشی دارد، افزود: تبیبن و انعکاس چشم‌اندازهای کشاورزی و غذا در جهان و ایران در رسانه ملی که حاصل مطالعات آینده‌پژوهانه است، می‌تواند نقش و کارکرد کشاورزی را برای افکار عمومی ملموس کند.

بخشنده خاطرنشان کرد: برنامه‌سازی برای ترغیب و تشویق جوانان به فعالیت‌های کشاورزی را از ضروریات برنامه‌های مشترک دو دستگاه است.

برگزاری جشنواره ملی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی به‌صورت مشترک با رسانه ملی از دستاوردهای تصمیم نخستین جلسه "شورای کشاورزی رسانه ملی" بود که با حضور با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان صدا و سیما مقرر شد.

در این جلسه همچنین توافق شد، ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی، توسعه و ظرفیت‌های خبری رسانه ملی در حوزه کشاورزی ارتقا یابد.

علاوه بر این، در نخستین جلسه "شورای کشاورزی رسانه ملی" مقرر شد، پخش برنامه کشاورزی از طریق شبکه آموزش دوباره آغاز شود.

در نشست مشترک وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان صدا و سیما در هشتم تیرماه سال جاری، توافق شد برای پیشرفت همکاری‌ها، جلسات مشترکی با حضور نمایندگان دو طرف برگزار شود./

S-950511-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید