Iranian Agriculture News Agency

در چهار ماه نخست سالجاری صورت گرفت:

بررسی بیش از 100 کارگاه تولیدی صنایع تبدیلی کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری / 35 واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال است

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان چهار محال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یکصدکارگاه تولیدی صنایع تبدیلی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

بررسی بیش از 100 کارگاه تولیدی صنایع تبدیلی کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری / 35 واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال است


به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان

چهارمحال و بختیاری طهمورث فتاحی گفت: از این تعداد واحد صنعتی 52 واحد بالای 50 درصد، 12 واحد زیر 50 درصد و 35 واحد تعطیل بوده است .

وی افزود: فعال سازی 35 واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال چهارمحال و بختیاری 220 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .

فتاحی تأکید کرد: در بررسی واحد های نیمه تمام و درحال ساخت و ساز 12 واحد تولیدی بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای تکمیل وبهره برداری به 36 میلیارد ریال تسهیلات نیاز است و با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال 320 فراهم می شود .

مدیر صنایع کشاورزی استان یادآور شد: در چهار ماه نخست امسال دو واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری با 45 نفر اشتغالزایی فعال شده است .

وی خاط نشان ساخت: واحدها ی تولیدی صنایع کشاورزی چهارمحال و بختیاری در زمینه تولید، لبنیات، خوراک دام، طیور و آبزیان، ترشیجات، بسته بندی و فراوری قارچ خوراکی، سردخانه، فراوری میوه و خشکبار و ... فعالیت می کند .

گفتنی است راه اندازی دوباره واحدهای تولیدی تعطیل و استفاده از ظرفیت کامل واحدهای تولیدی نیمه تمام از اولویت های مسئولان سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است به شمار می رود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید