Iranian Agriculture News Agency

رئیس دبیرخانه دائمی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران خبر داد:

ارسال نتایج کاربردی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران به دولت و مجلس

رئیس دبیرخانه اجلاس جهانی شوراها وشهرداران 2016 افزود: نتایج کاربردی و عملیاتی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران2016 به دولت و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

ارسال نتایج کاربردی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران به دولت و مجلس


رئیس دبیرخانه اجلاس جهانی شوراها وشهرداران 2016 افزود: نتایج کاربردی و عملیاتی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران2016 به دولت و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

به گزارش ایانا از ستاد خبری اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016، مرتضی کاظمیان با اشاره به برگزاری نخستین اجلاس جهانی شوراها وشهرداران 2016 اظهار داشت: نتایج و خروجی ارزشمند و کاربردی 40پنل تخصصی که با حضور نخبگان، اساتید و مدیران کل سازمان های ذیربط در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران برگزارشد بعد از ارسال به مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی توسط دبیر خانه دائمی به جد پیگیری خواهد شد و نتایج هر یک از آن بطور کامل در اختیار رسانه ها قرار می گیرد .

وی ادامه داد: همچنین دراین خصوص به صورت فصلی جلسات تخصصی با سازمان های مدیریتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمسیون های مرتبط جهت پیگیری خروجی های اجلاس برگزار می گردد .

وی ابراز امیدواری کرد با توجه اطلاع رسانی گسترده در سطح بین المللی این اجلاس در سال های آتی تبدیل به یکی از مهم ترین رویدادها در سطح آسیا و جهان خواهد شد ، گفت: مرکز همایش های بین المللی توسعه داتیس، مجری و ستاد رسمی برگزاری نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 و اجلاس در 4 دوره آتی تا سال 2021 برگزاری این اجلاس را بر عهده دارد .

کاظمیان در خصوص حامیان معنوی اجلاس نیز اعلام کرد: شورای عالی استان ها، شورای اسلامی شهرتهران، شهرداری تهران،شورای عالی شهرسازی ومعماری ایران، وزارتخانه های راه وشهرسازی، امورخارجه ایران،ارتباطات وفناوری اطلاعات،فرهنگ و ارشاداسلامی،نیرو،ورزش وجوانان،بانک شهر، و بیش از 50 حامی معنوی دیگراز سازمان های مدیریتی،دانشگاه های سراسرکشور از حامیان این اجلاس محسوب می شوند .

رئیس دبیرخانه دائمی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران با اشاره به برگزاری 40پنل و نشست تخصصی، کارگاه آموزشی در نخستین اجلاس در تهران گفت: این پنل ها وکارگاه ها با حمایت علمی سازمان های ذی ربط و اساتید، مدیران و صاحبنظران نخبه، نشست تخصصی شهرداران و اعضای شورای شهر خارجی در تمامی حوزه های حائز اهمیت مدیریت شهری همچون گردشگری، مدیریت بحران؛ محیط زیست، شهر هوشمند، حمل ونقل، سرمایه گذاری شهری، اقتصاد شهری، شهرسازی و معماری، مدیریت پسماند، حقوق شهروندی و . . . برگزارشد .

وی تاکید کرد: مرکز همایش های بین المللی توسعه داتیس، مجری و ستاد رسمی برگزاری این اجلاس ها به منظورتوسعه همه جانبه عرصه مدیریت شهری عزم خود را بیش از پیش جزم نموده تا با ادامه مشارکت ها و حمایت گسترده و ارزشمند کلیه حامیان معنوی و علمی، گام های موثر دیگری را در دستیابی به توسعه چشمگیر مدیریت شهری کشور، در راه اقتدار ملی بردارد . کاظمیان ادامه داد: در دوره های آتی ایده ها و برنامه های بسیار متنوع تر از دوره نخست در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه مهمانان بین المللی اجلاس و دیدگاه و نظرات آنان به پیشرفت های چشمگیر ایران، مکاتبات و ارتباطات تنگاتنگی با بسیاری از کشورها از هم اکنون آغاز شده است . کاظمیان با تاکید بر دستاورد بسیار چشمگیر اجلاس نخست که منجر به انعقاد تعداد کثیری تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش620 تریلیون ریال و به میزان 2 برابر بودجه عمرانی کشور در بخش تالار مذاکرات سرمایه گزاری این اجلاس شد، گفت : یکی از وظایف دبیرخانه دائمی این اجلاس پیگیری جدی تفاهم نامه های امضا شده تا رسیدن به قرارداد نهایی ست و برای این امر مکانیزم های مختلفی طراحی شده است.

وی ادامه داد: در دوره آتی اجلاس علاوه بر برنامه های اجرا شده، با حضور مهمانان بین المللی برنامه های متنوع تر از جمله تالار تبادل فناوری اطلاعات که مورد تاکید ریاست محترم جمهور در مراسم افتتاحیه هم بود و همچنین تالار بین المللی فرهنگ و گردشگری و دیگر برنامه ها در نظر گرفته شده است .

. رئیس دبیرخانه دائمی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران تصریح کرد: دومین دوره این اجلاس با نگاه ویژه و جامع با محوریت سرمایه گذاری شهری،21 و22 آذر ماه 1396 در تهران برگزار می شود

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید