Iranian Agriculture News Agency

رئیس امور مجامع شرکت مادر تخصصی کشور در خراسان جنوبی:

سرمایه صندوق‌های حمایت از توسعه کشاورزی بیش از 1150 میلیارد تومان است/ از کل سرمایه صندوق‌ها نیم درصد مربوط به صندوق خرد زنان است

رئیس امور مجامع شرکت مادر تخصصی کشور در خراسان جنوبی گفت: سرمایه صندوق‌های حمایت از توسعه کشاورزی در کشور بیش از یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومان است.

سرمایه صندوق‌های حمایت از توسعه کشاورزی بیش از 1150 میلیارد تومان است/ از کل سرمایه صندوق‌ها نیم درصد مربوط به صندوق خرد زنان است


به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان

خراسان جنوبی، رئیس امور مجامع شرکت مادر تخصصی کشور افزود: در حال حاضر 102 صندوق در کشور شامل 32 صندق استانی، 7 تخصصی ملی، 4 منابع طبیعی و 47 شهرستانی وجود دارد که 7 هزار و 876 نفر حقیقی و 3 هزار و 77 نفر افراد مستقل عضو این صندوق هستند .

وی گفت: خراسان جنوبی نخستین استان در کشور است که شبکه صندوق شهرستانی آن کامل شده است .

رئیسی با بیان اینکه سرمایه این صندوق‌ها در کشور بیش از یکهزار و 150 میلیارد تومان است، افزود: از این مبلغ 32 صندوق استانی با اعتبار سرمایه 32 میلیارد تومان، 7 صندوق مادرتخصصی با سرمایه 23 میلیارد تومان، 47 صندوق شهرستانی 7صدم درصد از کل سرمایه را دارد .

رئیس امور مجامع شرکت مادر تخصصی کشور محوریت صندوق‌ها را بر پایه بودجه دانست و گفت: یکی از برنامه‌های ما اصلاح اساسنامه ماده 8 شرکت‌های مادر تخصصی است .

وی یادآور شد: از کل سرمایه صندوق‌ها نیم درصد مربوط به صندوق خرد زنان است .

رئیسی با ابراز اینکه در خراسان جنوبی یک صندوق استانی، 11 شهرستانی و 3 صندوق خرد زنان وجود دارد که این استان دومین استان از نظر سرمایه در صندوق‌ها است .

وی اظهار داشت: 107 تشکل فراگیر و غیرفراگیر، 5 هزار و 397 عضو حقیقی و خانوار روستایی سهامدار در خراسان جنوبی است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید