Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت خبر داد:

هفت کشاورز متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

هفت نفر از کشاورزانی که در اطراف شهر مرودشت، اقدام به آبیاری مزارع کشاورزی به وسیله فاضلاب خام کرده بودند با همت کارشناسان محیط زیست شهرستان مرودشت، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

هفت کشاورز متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس، هفت نفر از کشاورزانی که در اطراف شهر مرودشت، اقدام به آبیاری مزارع کشاورزی به وسیله فاضلاب خام نموده بودند با همت کارشناسان محیط زیست شهرستان مرودشت، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند .

کشاورز، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت در این زمینه گفت: آبیاری مزارع به وسیله فاضلاب خام و تصفیه نشده علاوه بر آسیب های جدی به محیط زیست (آب و خاک) باعث به مخاطره افتادن سلامت شهروندان نیز می گردد. لذا کشاورزانی که اقدام به برداشت فاضلاب خام از کانال های مجاور تصفیه خانه و حومه شهر نمایند، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

آن قدر آبیاری مزارع به خصوص سبزیکاری ها با فاضلاب در کشور عادی شده است که به نظر می رسد، شاید، دیگر انتشار خبر آن برای کسی تعجب آور نباشد؛ گویی همه پذیرفته اند که راه دیگری جز آبیاری زمین های کشت سبزی و صیفی با فاضلاب وجود ندارد .



انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید