Iranian Agriculture News Agency

معاون اول رییس جمهوری در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

روستاهای بالای ده خانوار تا پایان سال از نعمت برق بهره مند می شوند/ سرعت اتمام طرح ها با مشارکت بخش خصوصی بی نظیر است

سال گذشته با اختصاص بودجه از محل صندوق ذخیره ارزی کار آبرسانی به روستاها آغاز شد و این طرح ها با سرعت مناسبی در حال انجام است


سال گذشته با اختصاص بودجه از محل صندوق ذخیره ارزی کار آبرسانی به روستاها آغاز شد و این طرح ها با سرعت مناسبی در حال انجام است .

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اهمیت و جایگاه روستا در توسعه کشور، ضرورت برنامه ریزی برای خدمت رسانی به روستاییان را خاطرنشان ساخت و گفت: بر اساس گزارش های مدیران وزارت نیرو تا پایان سال کلیه روستاهای بالای ده خانوار از نعمت برق بهره مند می شوند .

به گزارش ایانا، جهانگیری در حاشیه مراسم امضای قراردادهای سرمایه گذاری در بخش آب و فاضلاب به خبرنگاران گفت: سال گذشته با اختصاص بودجه از محل صندوق ذخیره ارزی کار آبرسانی به روستاها آغاز شد و این طرح ها با سرعت مناسبی در حال انجام است .

وی افزود: سرعت اتمام طرح های عمرانی در حوزه وزارت نیرو که در آنها بخش خصوصی مشارکت داشته بی نظیر است و دولت تلاش خواهدکرد تا با فراهم کردن بسترها زمینه مشارکت بیش از پیش مردم در امور فراهم شود .

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه بودجه طرح های مربوط به وزارت نیرو با وجود برخی محدودیت ها در بودجه در سالجاری کاسته نشده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تامین آب و برق مورد نیاز بخش های مختلف کشور به دستور رییس جمهور بودجه طرح ها بطور کامل اختصاص یافت .

جهانگیری سپس ویژگی های بودجه سال 95 و برنامه های اصلاح نظام بانکی را یادآور شد و تصریح کرد: ایران از کشورهایی است که با محدودیت منابع آبی روبروست و باید با مدیریت علمی و کارشناسی از این منابع بهترین بهره برداری را انجام داد زیرا آیندگان نخواهند پذیرفت که بخاطر عدم برنامه ریزی ما بحران آب وسیع تر شده و هر روز دشت های بیشتری در کشور خشک شود .

وی ادامه داد: ما نیازمند صرفه جویی در بخش های مختلف هستیم و باید با همکاری مردم در زمینه جلوگیری از فعالیت چاه های غیر مجاز بهترین عملکرد را داشته باشیم .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید