Iranian Agriculture News Agency

محمد علی جوادی معاون وزیر جهاد کشاورزی:

موفقیت در اجرای طرح های کشاورزی کشور حاصل مدیریت جهادی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مدیریت جهادی در موفقیت اجرای طرح های خوداتکایی گندم، احیای 550 هزار هکتار اراضی خوزستان و ایلام و پرورش ماهی در قفس جایگاه ویژه ای داشته است.

موفقیت در اجرای طرح های کشاورزی کشور حاصل مدیریت جهادی است


به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد علی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه در دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی با اعلام این مطلب، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی اهمیت ویژه ای دارد و در سال های اخیر افرادی که در جنگ حضور داشتند در طرح خودکفایی گندم که در آستانه دستیابی به آن هستیم و طرح احیای 550 هزار هکتار اراضی خوزستان و ایلام موفق عمل کرده اند .

وی اظهار داشت: بهترین نوع مدیریت که با تعامل و همگام با مردم و با انگیزه خالص در محرومیت زدایی دوره 10 ساله اول انقلاب نقش داشت، مدیریت جهادی بوده است .

مدیر همایش به نقش جهادگران در جنگ تحمیلی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: با تأسیس نهاد جهاد سازندگی، جهادگران به طور داوطلبانه از استان های مختلف کشور به جبهه های جنگ اعزام شدند و بخش عظیمی از مهندسی جنگ را بر عهده گرفتند، به طوری که 3 هزار و 300 شهید جهادگر تقدیم کشور شد .

جوادی در عین حال به اعزام 500 هزار جهاد گر در دوران دفاع مقدس 8 ساله اشاره کرد و گفت: این افراد کمک بی سابقه ای در پشتیبانی جنگ به بسیج، سپاه و ارتش انجام دادند .

وی ادامه داد: پس از ادغام وزارتخانه های جهاد سازندگی و کشاورزی، فرهنگ جهادی باقی مانده است و بسیاری از پروژه های کشور با مدیریت جهادی اجرا می شوند .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی مدیران اجرایی کشور با برنامه ریزی، کاربرد دانش در مدیریت، چگونگی تعامل با مردم و اجرای پروژه های بزرگتر در کشور عنوان کرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید