Iranian Agriculture News Agency

با حضور 20 شرکت فعال گشایش یافت:

نمایشگاه کشاورزی پایدار در احیای دریاچه ارومیه در نقده

مدیر جهادکشاورزی شهرستان نقده گفت: این نمایشگاه به منظور فراهم کردن بستری برای تبادل تجارب و اطلاعات بین کشاورزان، آشنایی بیشتر کشاورزان با روش های مرتبط با کاهش مصرف آب و نهاده های شیمیایی در سطح مزارع و انتقال یافته‌های علمی و تحقیقاتی به کشاورزان از طریق کارشناسان و محققان مستقر در نمایشگاه از سوم تا نهم شهریور برای بازدید عموم بویژه کشاورزان و بهره برداران دایر خواهد بو د.

نمایشگاه کشاورزی پایدار در احیای دریاچه ارومیه در نقده


به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان غربی، ناصر قره پاپاق افزود: این نمایشگاه با حضور 20 شرکت فعال دربخشهای آبیاری تحت فشار، شرکت های خدمات مشاوره ای، کلنیک های گیاه پزشکی، ادوات کشاورزی، توزیع نهاده ها و شرکتهای آموزش و ترویج با مشارکت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نقده، نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایر شهرستان برگزار شده است.

فرماندار نقده نیز درآئین بهره برداری از این نمایشگاه گفت: بخش کشاورزی از مهمترین ارکان اقتصادی استان به شمار می رود که توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های این بخش درراستای احیاء دریاچه ارومیه و توسعه پایدار کشاورزی لازم و ضروری است .

فرامرزی افزود: ایجاد نمایشگاههای کشاورزی فرصتی برای ارائه دستاوردهای دولت در این بخش و آگاهی کشاورزان از برنامه های ترویجی، آموزشی و آخرین یافته های عملی در بخش کشاورزی به شمار می رود .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید