Iranian Agriculture News Agency

مهرماه سال جاری در مشهد؛

همایش ملى راهکارهاى توسعه صادرات محصولات دامى برگزار می‌شود

همایش ملى راهکارهاى توسعه صادرات محصولات دامى به عنوان اولین رویداد از سلسله رویدادهاى کاربردى صادرات بخش کشاورزى با حضور مسئولین و مقامات عالى رتبه کشورى، فعالان صنایع دامى، تولیدکنندگان و صادرکنندگان سراسر کشور برگزار مى شود.

همایش ملى راهکارهاى توسعه صادرات محصولات دامى برگزار می‌شود


همایش ملى راهکارهاى توسعه صادرات محصولات دامى به عنوان اولین رویداد از سلسله رویدادهاى کاربردى صادرات بخش کشاورزى در مهرماه با حضور مسئولین و مقامات عالى رتبه کشورى، فعالان صنایع دامى، تولیدکنندگان و صادرکنندگان سراسر کشور برگزار می شود .
سیدحمیدرضا جوادى، مشاور عالى و مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزى خراسان رضوى در این خصوص گفت: با توجه به سیاست هاى کلان دولت در راستاى تحقق اهداف اقتصاد مقاومتى در بخش صنایع کشاورزى و لزوم آگاهى تولیدکنندگان این بخش، از بازارهاى هدف صادراتى و روش هاى صحیح ورود به کشورها، آموزش، اولین و مؤثرترین گام خواهد بود .
استان خراسان رضوی در سال گذشته قریب به 170 هزار راس دام سبک به صورت زنده صادر کرده که این امر توسط واسطه ها در قالب تامین و تحویل در مبادی مرزی صورت میگیرد در صورتیکه با اموزش های کاربردی، صادر کننده می تواند حضور مستقیم در کشورهای هدف را بدنبال داشته باشد .
با توجه به اینکه، ایران در رده هفتم جهانی و خراسان رضوی رتبه اول کشوری در بحث تولید این محصولات قرار دارد، امید است با برگزارى آموزش هاى کاربردى و هدفمند توفیق توسعه بازار محصولات داخلى و ورود قدرتمند به کشورهاى هدف حاصل شود

این همایش را سازمان جهاد کشاورزى خراسان رضوى با همکارى نمایندگى مرکز آموزش بازرگانى استان، همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللى دام و طیور برگزار می کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید