Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی و ترویج جهاد کشاورزی استان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزش حسابداری، برنامه ریزی و طرح نویسی برای زنان روستایی ارومیه

کارگاه آموزشی ارزیابی عملکرد صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی ارومیه و سلماس و اثر بخشی فعالیت های آن بر تولید و ساختار اقتصادی و اجتماعی خانواده برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزش حسابداری، برنامه ریزی و طرح نویسی برای زنان روستایی ارومیه

مدیر هماهنگی و ترویج جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی از برگزاری کارگاه آموزش حسابداری، برنامه ریزی و طرح نویسی ویژه ارکان صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی شهرستان های ارومیه و سلماس خبر داد.

به گزارش ایانا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، زین العابدین قمری گفت: در این کارگاه آموزشی نمایندگان صندوق ها هر یک طرحی را برای اشتغالزایی اعضاء خود ارائه دادند .

وی با اشاره به اهم فعالیت های زنان روستایی و عشایری در هفته دولت افزود: نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایری شهرستان میاندواب به مدت سه روز در روستای گل سلیمان آباد این شهرستان با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان برگزار شد. در این نمایشگاه اعضای 9 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان شرکت و صنایع دستی و محصولات تولیدی خود را عرضه و به فروش رساندند .

قمری با بیان اینکه صندوق زنان شهرستان های سلماس و ارومیه دومین و سومین صندوق حمایت از فعالیت های زنان است که در سال 90 در کشور ایجاد شده است، ادامه داد: در این هفته کارگاه آموزشی ارزیابی عملکرد صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان های ارومیه و سلماس و اثر بخشی فعالیت های آن بر تولید و ساختار اقتصادی و اجتماعی خانواده به مدت دو روز در محل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان برگزار شد .

مدیر هماهنگی و ترویج جهاد کشاورزی استان خاطر نشان کرد: مجمع عمومی عادی به منظور تصویب بودجه و مجمع عمومی فوق العاده جهت نقل و انتقال و انتقال سهام صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستای شهرستان ارومیه نیز برگزار شد. در این مجمع برنامه ریزی برای امور مالی صندوق و نقل و انتقال میزان سهام اعضا مورد تصویب قرار گرفت .

وی در پایان خاطر نشان ساخت: نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایری در شهرستان نقده نیز در هفته دولت برگزار شد و اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی این شهرستان محصولات خود را در نمایشگاه عرضه و به فروش رساندند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید