Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات به 415 واحد تولیدی در کردستان

باتوجه به آئین نامه بند (و) تبصره 13 قانون بودجه سال 95 تسهیلات دریافتی بهره برداران بخش کشاورزی شامل تمام زیر بخش هایی که سررسید آنها در سال جاری است و در فرمانداری شهرستان ها توسط کارگروه مربوط خسارت به آنها تعلق می گیرد، به مدت یک تا سه سال امحال می شود.

پرداخت تسهیلات به 415 واحد تولیدی در کردستان


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از پرداخت تسهیلات به 415 واحد تولیدی در کردستان خبر داد.

به گزارش ایانا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، مصطفی جلیلی گفت: در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و تأمین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط از بین 720 واحدی که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند، پس از بررسی کمیته کارشناسی و تصویب در کارگروه رفع موانع تولید دراستان، تعداد 415 واحد به منظور بهره مندی از تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ای به بانک های عامل استان معرفی شده اند .
وی گفت: باتوجه به آئین نامه بند (و) تبصره 13 قانون بودجه سال 95 تسهیلات دریافتی بهره برداران بخش کشاورزی شامل تمام زیر بخش هایی که سررسید آنها در سال جاری است و در فرمانداری شهرستان ها توسط کارگروه مربوط خسارت به آنها تعلق می گیرد، به مدت یک تا سه سال امحال
می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید