Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جشنواره بادام‌زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه

جشنواره بادام‌زمینی با اهدف ترویج فرهنگ مصرف بادام زمینی آستانه اشرفیه، افزایش بهره‌وری در راستای اقتصاد پویا و مقاوم، کسب درآمد و اشتغالزایی، صنایع تبدیلی وجانبی بادام‌زمینی، حمایت از تولیدکنندگان، نشان دادن مرغوبیت و کیفیت بالای بادام‌زمینی آستانه اشرفیه نسبت به بادام‌های وارداتی بی‌کیفیت، ایجاد مرکز تحقیقات بادام‌زمینی در شهرستان و... با استقبال خوب مردم برگزار شد.

برگزاری جشنواره بادام‌زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه


جشنواره بادام‌زمینی با حضور استاندار گیلان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و عده کثیری از آحاد مردم از استان، شهرستان و کشور در روستای دهسر شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش ایانا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، برنامه‌های متنوعی از قبیل: طنز، سخنرانی، نمایش، اجرای سرودهای محلی و اهداء لوح تقدیر به تولیدکنندگان و مروجان در امر بادام‌زمینی از اهم برنامه‌های جشنواره بود.

بر اساس این گزارش، این جشنواره با اهدف ترویج فرهنگ مصرف بادام‌زمینی آستانه اشرفیه، افزایش بهره‌وری در راستای اقتصاد پویا و مقاوم، کسب درآمد و اشتغالزایی، صنایع تبدیلی وجانبی بادام‌زمینی، حمایت از تولیدکنندگان، نشان دادن مرغوبیت و کیفیت بالای بادام‌زمینی آستانه اشرفیه نسبت به بادام‌های وارداتی بی‌کیفیت، ایجاد مرکز تحقیقات بادام‌زمینی در شهرستان و... با استقبال خوب و گرم مردم برگزار شد./


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید