Iranian Agriculture News Agency

از امروز در بورس کلید خورد:

عرضه ذرت کشاورزان کل کشور در بورس کالای ایران

روز یکشنبه چهارم مهرماه با گشایش نماد ذرت 9510-1 کرمانشاه، عرضه ذرت کشاورزان کل کشور در بورس کالای ایران آغاز شد.

عرضه ذرت کشاورزان کل کشور در بورس کالای ایران


روز یکشنبه چهارم مهرماه با گشایش نماد ذرت 9510-1 کرمانشاه، عرضه ذرت کشاورزان کل کشور در بورس کالای ایران آغاز شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، عرضه ذرت دانه‌ای استان‌های کرمانشاه، کردستان، قزوین، فارس، کرمان (جنوب کرمان) و خوزستان از امروز چهارم شهریورماه در بورس کالای ایران در قالب گواهی سپرده کالایی و سایر استان‌ها به‌صورت فیزیکی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، امروز کشاورزان استان کرمانشاه به‌عنوان نخستین عرضه‌کننده ذرت قیمت تضمینی در بورس در سال 95 پیش‌قدم شدند.

بر اساس اطلاعیه منتشرشده از سوی بورس کالای ایران، عرضه معاملات ذرت دانه‌ای مشمول ماده 33 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منایع طبیعی، در قالب گواهی سپرده کالایی از امروز در بورس کالای ایران آغاز می‌شود و نخستین عرضه ذرت دانه‌ای از استان کرمانشاه با نماد ذرت 9510-01 صورت می‌گیرد و نمادهای دیگر این استان و سایر استان ها‌ مذکور، به موازات پذیرش انبارها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محل تحویل محصول خریداری شده، انبارهای مورد پذیرش بورس کالای ایران در استان‌های اعلام شده است که خریدار ملزم است، انبار مورد نظر خود را در فرم ثبت سفارش خرید درج کند. فهرست انبارها در سایت بورس کالای ایران در بخش انبارها قابل مشاهده است. خریدار باید ظرف مدت 30 روز پس از معامله، محصول را از انبار حمل و خارج کند. استاندارد ذرت دانه‌ای مورد توافق بورس کالای ایران و وزارت جهاد کشاورزی که از انبارهای پذیرش شده بورس تحویل خریداران خواهد شد، در اطلاعیه عرضه ذرت در سایت بورس کالای ایران در دسترس عموم قرار دارد.

همچنین اطلاعات مربوط به سفارش‌ها و قیمت‌های معاملاتی در بخش "بورس کالا" قسمت "گواهی سپرده" در سایت www.tsetmc.com برای عموم قابل مشاهده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید