Iranian Agriculture News Agency

به پاس ابتکارات و افتخارات مدیریتی صورت گرفت:

تقدیر از مدیرمسوول مجله "نبض اقتصاد" در همایش شیوه های نوین مدیریت

تقدیر از مدیرمسوول مجله "نبض اقتصاد" در همایش شیوه های نوین مدیریت

در نخستین همایش نوین مدیریت به پاس تحسین و قدردانی از ابتکارات و افتخارات مدیریتی محمدرضا جمشیدی مدیرمسئول مجله نبض اقتصاد به عنوان مدیر موفق، با اهدای لوح تقدیر و یادبود تقدیر به عمل آمد .

به گزارش خبرنگار ایانا ، در این همایش که در سالن مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، از مدیران منتخب با محوریت شیوه های نوین مدیرت تقدیر به عمل آمد که از مدیر مسئول نشریه نبض اقتصاد نیز با اهدای تندیس همایش تقدیر به عمل آمد .

بر اساس این گزارش در متن پیام تقدیر صادر شده آمده است: " مدیریت یک فرصت ارزشمند است تا مدیر بتواند از همه ظرفیت ها و توانمندی های مجموعه، استفاده نموده وسازمـان را درراسـتای اهدافش راهبری نماید و در‌طول عمر مدیریت خود ضمـن توسعه و ارتقای سـازمان، میراث گرانقدری از رویکرد ها و اقدامات مدیریتی به یادگار گذارد و در این میان استفاده از شیوه های نوین مدیریت، نشانگر تعهد به نحوه اعمال مدیریت و ارزیابی نتایج آن است و می تواند الگویی موفق از مدیریت علمی ارایه نماید ".

لذا در بخش پایانی این تقدیر نامه خطاب به محمدرضا جمشیدی آمده است: "به پاس تحسین و قدردانی از ابتکارات و افتخارات مدیریتی جنابعالی به عنوان مدیر موفق، لوح تقدیر و یادبود نخستین همایش شیوه های نوین مدیریت به حضورتان تقدیم می‌شود ".

لازم به ذکر است محمدرضا جمشیدی، بنیانگذار نخستین صفحه تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی در رسانه های روزانه کشور، در عین مدیرمسوولی ماهنامه "نبض اقتصاد" که به مباحث کل اقتصاد کشور می پردازد، صاحب امتیازی و سردبیری ماهنامه "اقتصاد سبز" را نیز بر عهده دارد که البته اخیرا به دلیل موفقیت در فعالیت های رسانه ای بخش کشاورزی و صنایع غذایی طی دو دهه اخیر، مدیریت انتشار نشریه "برزگر" از نشریات قدیمی بخش کشاورز نیز به او واگذار شده است./


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید