Iranian Agriculture News Agency

گرد و خاک محمدرضا گلزار پس از ۴ سال ممنوع‌التصویری

گرد و خاک محمدرضا گلزار پس از ۴ سال ممنوع‌التصویری

دیباچه : «خشک‌سالی و دروغ» با حضور محمدرضا گلزار و دیگر عوامل فیلم در پردیس چهارسو روی پرده رفت.

مراسم نمایش فیلم «خشکسالی و دروغ» که قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شروع شود؛ به علت ازدحام جمعیت و استقبال از عوامل این فیلم و به خصوص استقبال از محمدرضا گلزاری که پس از چهار سال برای اولین بار روی پرده سینما رفته؛ با تاخیری یک ساعته برگزار شد و در تمام این مدت مردم به گرمی از بازیگر محبوبشان استقبال کردند. نکته جالب توجه حضور عده‌ای از طرفداران این بازیگر بود که برای دیدار با او خودشان را از شهرستان‌هایی مثل شیراز به پردیس چهارسوی تهران رسانده بودند.


پس از وقفه یک ساعته و مستقر شدن مردم و عوامل فیلم در سالن سینما؛ پدرام علیزاده برای دقایقی صحبت کرد. او با تشکر ویژه از مردمی که برای استقبال از فیلمش و البته عوامل فیلمش به سالن آمده بودند، تمام عوامل «خسکسالی و دروغ» را روی سن فراخواند و از زحمات تک‌تکشان تشکر ویژه کرد و با تشویق حضار مواجه شد.

غلامرضا موسوی (رییس شورای عالی تهیه‌کنندگان) به عنوان تهیه‌کننده «خشکسالی و دروغ» با انتقاد از کسانی که به صورت سازمان‌یافته علیه سینما فعالیت می‌کنند؛ رو به آدم‌های توی سالن گفت: «استقبال بی‌نظیر شما و علاقه‌تان به سینما باعث افتخار تمام سینماگران است. همچنین محبتی که به ما سینمایی‌ها دارید مایه دلگرمی ماست و بدانید که قدردان‌تان هستیم.»

سپس نوبت به محمدرضا گلزار رسید؛ بازیگری که پی از گذراندن دوران ممنوعیت از فعالیت سینمایی با «خشکسالی و دروغ» به سینما بازگشته است. البته گلزار در «سلام بمبئیِ» قربان محمدپور که محصول مشترک سینمای ایران و هندوستان است هم بازی کرده که البته اکران این فیلم به دلایلی غیر سینمایی به تعویق افتاده؛ وگرنه این بازیگر با دو فیلم پرفروش؛ حضور پررنگی پس از تاخیرش در سینما را تجربه می‌کرد.

گلزار در میان تشویق طرفدارنش گفت: «باید همین‌جا از عوامل خوب «خشکسالی و دروغ» تشکر کنم و همچنین از اسپانسر و سرمایه‌گذارهای این فیلم که باعث شدند این فیلم ساخته شود. فیلمی که مطمئنم مردم دوستش خواهند داشت و از دیدنش لذت خواهند برد. دست تک‌تک شما مردم عزیز که باعث دلگرمی من بوده‌اید را می‌بوسم و همیشه همراه‌تان خواهم بود.»

در آخر هم قبل از نمایش فیلم؛ مرتضی شایسته به عنوان پخش‌کننده فیلم «خشکسالی و دروغ» گفت: «حتی اگر پخش کننده «خشکسالی‌ و دروغ» هم نبودم؛ تنها به خاطر غلامرضا موسوی، محمدرضا گلزار و دیگر عوامل عزیز این فیلم در این مراسم حاضر می‌شدم و از تمام‌شان تشکر می‌کردم.»

«خشکسالی و دروغِ» پدرام علیزاده بر اساس نمایشنامه‌ای با همین نام از محمد یعقوبی نوشته و ساخته شده است و یعقوبی در این فیلم کنار کارگردان حضور داشته است. این فیلم در ابتدای مسیر با حاشیه‌ای هم مواجه شد: باران کوثری که قرار بود در این فیلم بازی کند که در نمایش «خشکسالی و دروغِ» محمد یعقوبی بازی کرده بود، پس از انتقاد از کارگردان و آرزوی ساخته نشدن این فیلم به دلیل ضعف در فیلمنامه از پروژه انصراف داد. هرچند علیزاده این موضوع را انکار و دلیل انصراف کوثری را حضور در پروژه دیگری دانسته بود.

«خشکسالی و دروغ» از سه روز پیش وارد چرخه اکران شده و با آمار فروش ۴۰ میلیون تومان در دو روز ابتدایی اکرانش، موفق شد به یکی از فیلم‌های پرفروش این روزهای سینما تبدیل بشود. سینمایی که پس از فروش رویایی در فصل تابستان با رسیدن به فصل پاییز با کاهش محسوس مخاطب مواجه شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید