Iranian Agriculture News Agency

برگزاری سومین جشنواره انگور و دومین جشنواره دوشاب در شهرستان ملکان / تشکیل صندوق توسعه صادرات انگور و کشمش

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره از ملکان به عنوان قطب انگور کشور یاد کرد و افزود: انگور ملکان از نظر کیفیت بهترین انگور در سطح کشور بوده و عاری از هرگونه باقیمانده سموم و کودهای شیمیایی است.

برگزاری سومین جشنواره انگور و دومین جشنواره دوشاب در شهرستان ملکان / تشکیل صندوق توسعه صادرات انگور و کشمش

سومین جشنواره انگور و همزمان با آن دومین جشنواره دوشاب شهرستان ملکان با حضور جمع کثیری از باغداران و شهروندان و مدیران بخش کشاورزی و شهرستان در محوطه اداره فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، در این مراسم ایوب ایرانیفام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره از ملکان به عنوان قطب انگور کشور یاد کرد و افزود: انگور ملکان از نظر کیفیت بهترین انگور در سطح کشور بوده و عاری از هرگونه باقیمانده سموم و کودهای شیمیایی است.

وی به باغداران توصیه کرد در تغذیه باغ های انگور خود از کودهای بیولوژیکی و آلی استفاده کنند.

خانی فرماندار شهرستان ملکان نیز در سومین جشنواره انگور و دومین جشنواره دوشاب در شهرستان ملکان با قدردانی از شرکت کنندگان، مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی از تلاش برای ایجاد صندوق توسعه صادرات انگور و کشمش خبر داد و از مدیر جهاد کشاورزی خواست تا به طور جدی پیگیر مسائل این صندوق باشد.

در پایان این جشنواره از تمبر اختصاصی جشنواره رونمایی شد و شرکت کنندگان از کلیه غرفه های نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی است در سومین جشنواره انگور و دومین جشنواره دوشاب در شهرستان ملکان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان ملکان، مدیر باغبانی سازمان، مدیر امور
شهرستان های سازمان، مدیر تنظیم بازار محصولات نهاده های سازمان، رئیس اداره روابط عمومی سازمان، مدیر شهرک های کشاورزی سازمان، مدیرسازمان تعاون روستایی استان ، فرماندار شهرستان مراغه ، مدیران جهاد کشاورزی تعدادی از شهرستان ها و جمع کثیری از باغداران و شهروندان حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید