Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان خبر داد:

جهاد کشاورزی کردستان موفق ترین دستگاه دولتی در اجرای اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان کفت: استفاده از شیوه های نوین آبیاری، تأمین گوشت قرمز، افزایش تولید ماهیان سردآبی با پرورش ماهی در قفس و آبزیان، از برنامه های ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور است که سهم استان کردستان نیز در این موارد مشخص شده است.

جهاد کشاورزی کردستان موفق ترین دستگاه دولتی در اجرای اقتصاد مقاومتی


رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان گفت: اجرای پروژه های بخش کشاورزی، تضمینی برای اشتغالزایی در این استان است.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، نصرالهی زاده در هفتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ضمن تقدیر از عملکرد جهاد کشاورزی استان در اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: با وجود اینکه بسیاری از ادارات، ارگان های دولتی هنوز ستاد اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفتنه اند؛ اما سازمان جهاد کشاورزی در این مورد موفق عمل کرده است.

وی گفت: استفاده از شیوه های نوین آبیاری، تأمین گوشت قرمز، افزایش تولید ماهیان سردآبی با پرورش ماهی در قفس و آبزیان، از برنامه های ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور است که سهم استان کردستان نیز در این موارد مشخص شده است.

وی با تأکید بر اینکه کشاورزی می تواند عامل مهم اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی باشد، یادآور شد: تأمین آب برای افزایش تولید در بخش کشاورزی مهم و باید با استفاده از ذخایر سدها در استان کردستان نسبت به اجرای افزایش تولیدات کشاورزی سهم عنوان شده این استان اقدام کرد.

نصرالهی زاده تاکیدکرد: باتوجه به ظرفیت ویژه استان کردستان بخش کشاورزی می تواند سهم زیادی در توسعه اشتغالزایی داشته باشد.

وی اشتغال پایدار را اولویت برنامه مسئولان استان کردستان اعلام کرد و افزود: صنعت آبزی پروری، دامداری و طیور زمینه اشتغال پایدار را برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی فراهم کرده و امید است با اجرای پروژه های جهاد کشاورزی این امر افزایش یابد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید