Iranian Agriculture News Agency

کشاورزی بانوی اول آمریکا در باغچه بزرگ کاخ سفید / تصاویر

شاید این روزها که حواس بسیاری در آمریکا و جهان معطوف به رقابت هابی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برای شناخته شدن چهره جدید فرماندهی ایالات متحده است ...

کشاورزی بانوی اول آمریکا در باغچه بزرگ کاخ سفید / تصاویر

ایانا: این روزها که حواس بسیاری در آمریکا و جهان معطوف به رقابت هابی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برای شناخته شدن چهره جدید فرماندهی ایالات متحده است و البته گاف های گسترده دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه، شانس هیلاری کلینتون را برای راهیابی دوباره به کاخ سفید این بار در قالب نخستین رییس جمهوری زن آمریکا بسیار زیاد کرده است، شاید کمتر کسی به فکر باغچه های کاخ سفید باشد که از زمان ساخت تاکنون باغچه‌های سبزیجات متعددی داشته است؛ مگر خود میشل اوباما بانوی اول آمریکا.

در واقع الینور روزولت، هیلاری کلینتون و میشل اوباما هر یک باغچه‌های مخصوص خودشان را داشته اند، اما باغچه سبزیجات میشل اوباما بزرگ ترین باغچه ای است که تاکنون در کاخ سفید ایجاد شده است و او نشان داده شخصا به کشاورزی در باغچه های این کاخ می پردازد. اما با توجه به بازتاب رسانه ای کشت و سپس برداشت محصولات و اهمیتی که کشاورزی در آمریکا دارد، میشل اوباما در واپسین ماه های اقامت در کاخ سفید با همراهی تعدادی از دانش‌آموزان آمریکایی محصولات به بار نشسته را که در باغ آشپزخانه کاخ سفید کاشته بود، برداشت کرد.



























انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید