Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان فارس خبر داد:

پرداخت مطالبات بازنشستگان سال‌های گذشته جهاد کشاورزی فارس

مطالبات بازنشستگان سال های گذشته سازمان جهادکشاورزی استان فارس که بالغ بر 5/145میلیارد ریال است، براساس ردیف اعتباری مندرج در بودجه سال جاری در چند مرحله پرداخت می شود.

پرداخت مطالبات بازنشستگان سال‌های گذشته جهاد کشاورزی فارس


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان فارس از پرداخت مطالبات بازنشستگان سال های گذشته جهادکشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، جعفر صبوری پور با بیان این مطلب گفت : در مرحله اول 70 میلیارد ریال مصوب تأمین اعتبار شده و آماده پرداخت است .

وی افزود: از کل مطالبات بازنشستگان مبلغ 13 میلیارد ریال مربوط به تغییر احکام بازنشستگان سال های 88تا 92 است که در این مرحله مبلغ 4/11 میلیارد ریال آن پرداخت می شود .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: مانده مطالبات بازنشستگان سال 1393 مبلغ 5/58 میلیارد ریال است که دراین مرحله صرفاً پاداش پایان خدمت به مبلغ 39 میلیارد ریال پرداخت می گردد؛ ضمن اینکه مطالبات بازنشستگان سال 1394 مبلغ 74 میلیارد ریال بوده که در این مرحله صرفاً 37 درصد از پاداش پایان خدمت آنان به مبلغ 19 میلیارد ریال تأمین شده است .

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس درپایان اظهار داشت: انتظار می رود در سال جاری حدود 116 نفر ازپرسنل شاغل این سازمان به افتخار بازنشستگی نایل شوند که اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال نیاز خواهد بود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید