Iranian Agriculture News Agency

1450 فقره درخواست مردمی در سفر هیأت دولت به جهاد کشاورزی قزوین ارسال شد

دریافت ادوات مکانیزاسیون و اجرای آبیاری نوین بیشترین درخواست های مردمی در سفر هیأت دولت به قزوین

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اغلب این درخواست ها در خصوص تسهیلات واحدهای تولیدی، تقاضای دریافت ادوات مکانیزاسیون و اجرای سیستم های نوین آبیاری است که توسط ستاد ویژه رسیدگی به درخواست های مردمی بررسی و در کوتاه ترین زمان از طریق سامانه به متقاضیان پاسخ داده می شود.

دریافت ادوات مکانیزاسیون و اجرای آبیاری نوین بیشترین درخواست های مردمی در سفر هیأت دولت به قزوین


مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تاکنون بک هزار و 450 فقره درخواست مردمی از طریق سامانه سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) به سازمان جهاد کشاورزی استان واصل شده است.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، سید محمد رضا حسینی با بیان این خبر افزود: این درخواست های مردمی در راستای سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان قزوین است که تاکنون یک هزار و 450 فقره درخواست مردمی واصل شده و ادامه دارد.

وی اظهار داشت: اغلب این درخواست ها در خصوص تسهیلات واحدهای تولیدی، تقاضای دریافت ادوات مکانیزاسیون و اجرای سیستم های نوین آبیاری است که توسط ستاد ویژه رسیدگی به درخواست های مردمی بررسی و در کوتاه ترین زمان از طریق سامانه به متقاضیان پاسخ داده می شود.

حسینی افزود: با توجه به اینکه سامانه سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) یا سامانه تلفنی 111 از سال 86 تاکنون فعال است، هر ماهه تعداد قابل توجه ای از درخواست های مردمی از این طریق به مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان واصل می شود.

وی یادآور شد: همچنین برای بعضی از درخواست های مردمی با متقاضی تماس گرفته، راهنمایی های لازم به صورت حضوری یا تلفنی ارائه می شود.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین به سفر رییس جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: همزمان با سفر هیات دولت به استان قزوین، ستاد مرکزی ارتباطات مردمی سفر در استان تشکیل شد که در این راستا ستاد ویژه رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مردمی سازمان جهاد کشاورزی نیز تشکیل و شروع به فعالیت کرد.

حسینی خاطرنشان ساخت:: ستاد ویژه سازمان جهاد کشاورزی استان متشکل از شش نفر بود که مسئولیت ساماندهی، همکاری، بررسی و پاسخگویی به درخواست های مردمی در سفر را به عهده دارد.

وی تأکید کرد: برای همکاری با مرکز ارتباطات مردمی سفر یاست جمهوری در استان 98 نفر از کارشناسان مجرب جهاد کشاورزی که آشنا به رایانه و سامانه سامد بودند، به مدت هشت روز وظیفه دریافت درخواست ها به صورت تلفنی و کتبی و پردازش نامه ها و درخواست ها را برعهده داشتند.

این مقام مسئول از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی خواست تا درخواست ها و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی 111 یا از طریق سامانه رسیدگی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی به آدرس اینترنتی: Http://dbagri.maj.ir یا سامانه سازمان بازرسی کل کشور به آدرس اینترنتی: Http://Shekayat.bazresi.ir با مسئولان مربوط مطرح کنند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید