Iranian Agriculture News Agency

در واکنش به ادعای نایب‌رئیس اتحادیه دامداران ایران مطرح شد:

عضویت مدیران عامل در هیأت‌مدیره، تخلف نیست

بر خلاف نظر نایب‌رئیس اتحادیه مرکزی دامداران، دیگر دست‌اندرکاران این عرصه معتقدند که عضویت مدیرعامل در هیأت‌مدیره، امری خلاف قانون نیست.

عضویت مدیران عامل در هیأت‌مدیره، تخلف نیست



بر خلاف نظر نایب‌رئیس اتحادیه مرکزی دامداران ، دیگر دست‌اندرکاران این عرصه معتقدند که عضویت مدیرعامل در هیأت‌مدیره، امری خلاف قانون نیست.

به گزارش خبرنگار ایانا، نایب‌رئیس اتحادیه مرکزی دامداران ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما مدعی شد که مدیرعامل اتحادیه‌های استانی نمی‌توانند در هیأت‌مدیره اتحادیه مرکزی نقشی داشته باشند و این بر خلاف مصوبه‌ای است که توسط سازمان تعاون روستایی، به تأیید رسیده است.

در همین راستا رئیس اتحادیه مرکزی دامداران ایران، با رد این موضوع عنوان کرد: اتفاقا اگر مدیرعامل، عضو هیأت‌مدیره باشد، برای صنعت مفیدتر خواهد بود.

حسین نعمتی با اشاره به اینکه حق اتحادیه‌های استانی، انتخاب یک نماینده برای ارتباط با مرکز است، افزود: این مبحث، جزو شیطنت‌هایی است که راه به جایی نمی‌برد و از طرف افرادی عنوان می‌شود که اشراف کامل به موضوع ندارند.

مسئول حمایت از تشکل‌ها در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز با تکرار سخنان نعمتی گفت: اتحادیه مرکزی هر صنفی، مجمعی دارد که به عنوان نماینده حقوقی اتحادیه‌های استانی محسوب می‌شود.

به گفته عبدالرضا مسلمی، سازمان مرکزی تعاون روستایی، در یک مقطع خاص دستورالعملی را به اجرا گذاشت که بر مبنای آن، مدیران عامل اتحادیه‌ها از یک صنف، نمی‌توانند در صنفی دیگر کار اجرایی را بر عهده بگیرند، اما این موضوع در ساختار درونی هر تشکل، بلامانع است./

V-950726-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید