Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر خبر داد:

برگزاری 32 دوره آموزشی صندوق خرد زنان روستایی در شهرستان قائم شهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر گفت: در شش ماهه اول امسال 95 مورد بازدید از فعالیت های صندوق و 32 کارگاه آموزشی و کلاس توجیهی صندوق خرد زنان روستایی با شرکت بیش از یکهزار نفر از زنان در روستاهای این شهرستان برگزار شد.

برگزاری 32 دوره آموزشی صندوق خرد زنان روستایی در شهرستان قائم شهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر از برگزاری 32 دوره کارگاه آموزشی و کلاس توجیهی صندوق خرد زنان روستایی در شش ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرزین فرهادی با بیان این مطلب گفت: در شش ماهه اول امسال 95 مورد بازدید از فعالیت های صندوق و 32 کارگاه آموزشی و کلاس توجیهی صندوق خرد زنان روستایی با شرکت بیش از یکهزار نفر از زنان در روستاهای این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه توانمند‌سازی جامعه محلی از طریق ایجاد بستری مناسب برای مشارکت جمعی زنان روستایی موجب ارتقاء سطح مهارت های فردی و اجتماعی زنان روستایی از طریق برگزاری برنامه های آموزشی و افزایش درآمد خانوارهای کم درآمد می شود، خاطرنشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح توانمند‌سازی زنان روستایی، توسعه پایدار، خود اتکایی و افزایش توان اقتصادی خانوار است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه در این شهرستان 35 صندوق خرد زنان روستایی با عضویت 1230 بهره بردار زن روستایی در حال فعالیت است گفت: این شهرستان تنها شهرستان در استان و یازدهمین شهرستان کشور است که دارای شرکت صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید