Iranian Agriculture News Agency

به منظور تهیه پیش نویس همکاری های گوناگون صورت گرفت:

بازدید آژانس همکاری های بین المللی کره جنوبی از گیلان

هدف از این بازدید آشنایی با ظرفیت های بخش های مختلف به منظور تهیه پیش نویس همکاری های گوناگون در زمینه طرح های زیر بنایی، آبیاری، مکانیزاسیون، آموزش کارشناسان و کشاورزان و ... در زمینه برنج در استان گیلان بود.

بازدید آژانس همکاری های بین المللی کره جنوبی از گیلان

اکیپی از آژانس همکاری های بین المللی کشور کره جنوبی از مؤسسات، مراکز و مزارع شالیزاری و اراضی کشاورزی استان گیلان بازدید کردند.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، اکیپی از آژانس همکاری های بین المللی کشور کره جنوبی به اتفاق مدیر کل دفتر غلات و محصولات اساسی وزرات جهاد کشاورزی از مؤسسه تحقیقات برنج کشور، مرکز برنج آسیای غربی و مرکزی مستقر در رشت، مزارع شالیزاری و اراضی طرح تسطیح، تجهیز و یکپارچه سازی و صنایع تبدیلی وابسته به برنج در استان گیلان بازدید کردند.

براساس این گزارش، هدف از این سفر آشنایی با ظرفیت های بخش های مختلف به منظور تهیه پیش نویس همکاری های گوناگون در زمینه طرح های زیر بنایی، آبیاری، مکانیزاسیون، آموزش کارشناسان و کشاورزان و ... در زمینه برنج در استان گیلان است.

در این گزارش آمده است: در ادامه نشستی با حضور معاونان، مدیران بخش های مختلف، کارشناسان سازمان، مسولان و محققان در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد و طرفین به بحث و گفتگو در زمینه های مختلف مرتبط پرداختند.

این گزارش در ادامه افزوده است: مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی گیلان پیش نویس همکاری های مشترک را تدوین کند و برای اقدامات بعدی به وزرات جهاد کشاورزی ارائه دهد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید