Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

شناسایی 640 طرح کشاورزی نیمه فعال در چهارمحال و بختیاری برای اولین بار

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های شناسایی شده طرح های متوسط و کوچک با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد هستند که تاکنون با تعداد 48 فقره با اعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان در بانک های عامل عقد قرارداد شده است که در شرف پرداخت است.

شناسایی 640 طرح کشاورزی نیمه فعال در چهارمحال و بختیاری برای اولین بار

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی 640 طرح کشاورزی نیمه فعال برای نخستین بار در استان خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، ذبیح الله غریب با بیان این مطلب گفت: امسال در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار 640طرح نیمه فعال کشاورزی برای تشکیل پرونده و رفع موانع تولید شناسایی شد و مورد بررسی قرار گرفت. این میزان شناسایی و بررسی طرح ها درسال های گذشته بی سابقه بوده است .

وی با اشاره به اینکه از این میزان طرح ها 61طرح دربخش صنایع تبدیلی و تکمیلی، 76 طرح در بخش بهبود تولیدات گیاهی، 373 طرح تولیدات دام و طیور و 127طرح شیلات و آبزیان است، افزود: اعتبار مورد نیاز این طرح ها 25 میلیارد تومان است.

وی در پایان یادآور شد: طرح های شناسایی شده طرح های متوسط و کوچک با پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد هستند که تاکنون با تعداد 48 فقره با اعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان در بانک های عامل عقد قرارداد شده است که در شرف پرداخت است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید