Iranian Agriculture News Agency

«نوین زعفران» برنده جایزه نوآوری نمایشگاه پاریس

براى نخستین بار یک شرکت تولیدى، صادراتى در بخش مواد غذایى ایرانى موفق به دریافت جایزه نوآورى «سیال» فرانسه شد.

«نوین زعفران» برنده جایزه نوآوری نمایشگاه پاریس


براى نخستین بار یک شرکت تولیدى، صادراتى در بخش مواد غذایى ایرانى موفق به دریافت جایزه نوآورى «سیال» فرانسه شد.
به گزارش ایانا از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، شرکت "نوین زعفران" با سابقه طولانى و موفق در بازارهاى جهانى، همزمان با نمایشگاه غذایى سیال فرانسه که تا ٢٤ اکتبر در مرکز بزرگ نمایشگاهى پاریس ادامه دارد، در رقابت تنگاتنگ بین‌المللى با محصولات نوآورانه از سراسر جهان با ارائه «عصاره نوشیدنى زعفران با برند نوین» موفق به دریافت این جایزه و گواهینامه نوآورى از سیال فرانسه شد.
علی شریعتی مقدم، مدیرعامل نوین زعفران در این باره گفت: استفاده از مزیت‌هاى بالقوه ایران در صنعت غذا براى توسعه صادرات غیر‌نفتى ضروری است.
وى همچنین عرضه زعفران ایران به‌صورت محصولات جانبى را مفید ذکر کرد و از اینکه محصولات دانش بنیان، خلاقانه و نوآورانه کشورمان جاى صادرات به‌صورت ماده خام را بگیرند ابراز خشنودى کرد.
مدیرعامل نوین زعفران این انتخاب هیات ژورى سیال فرانسه را عاملی در تقویت اراده این شرکت براى ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر براى زعفران ایران و توسعه فعالیت‌ها و تحقیقات علمى در ابعاد ملى و بین‌المللى دانست.
شرکت بین‌المللى نوین زعفران ٨ دوره صادرکننده نمونه و ممتاز ملى بزرگ‌ترین واحد فرآورى و بسته‌بندى زعفران در جهان است که بخش اصلى فعالیت‌هاى بازاریابى خود را در بخش صادرات و در رقابت با شرکت‌هاى اسپانیایى رقم زده است.
زعفران بسته‌بندى شده این شرکت از معدود کالاهاى ایرانى است که در فروشگاه‌هاى زنجیره‌اى اروپایى و حتى در فروشگاه‌هاى اسپانیا حضورى قوى دارد.
لازم به ذکر است شهریور ماه امسال علی شریعتی مقدم در جریان ضیافت شام افتتاح دفتر ارائه خدمات به مشتریان که در رستوران "شاندیز" بلوار آفریقا با حضور صدها فعال صنعت غذا و مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برگزار کرد، در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایانا که دلیل اصلی این تغییر رویکرد پس از سال‌ها تمرکز صرف به بازار جهانی چیست، گفت:" در مسیر جدید، اتفاق‌های خوب و خیلی هیجان انگیزی را در صنعت غذا و رایج کردن مصرف زعفران در انواع غذاهای مصرفی مردم ایران رقم خواهیم زد." اتفاقی که به نظر می رسد همچنان با هیجان موفقیت از بازار جهانی در حال رقم خوردن است!

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید