Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملارد خبر داد :

آغاز صادرات تخم مرغ از مرغداری های شهرستان ملارد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملارد گفت: به منظور افزایش بازار صادرات محصولات خام دامی توجه به کیفیت از سوی بازرسان این اداره اهمیت ویژه ای دارد که در این راستا محصولات صادراتی قبل از بارگیری توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار گرفته و با داشتن شرایط لازم اجازه صادرات داده خواهد شد.

آغاز صادرات تخم مرغ از مرغداری های شهرستان ملارد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملارد از آغازصادرات تخم مرغ از مرغداری های در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی شهرآیینی از آغاز صادرات تخم مرغ از مرغداری های شهرستان ملارد خبر داد و گفت: درمرحله اول حدود 150 تن تخم مرغ به مقصد کشور عراق صادر می شود .

وی گفت: با توجه به بروز بیماری حاد تنفسی طیور تخمگذار درسال 94 ممنوعیت و توقف صادرات تخم مرغ به علت انتقال احتمالی آلودگی به کشورهای مجاور را داشتیم .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملارد یادآور شد: امسال با پیگیری های این اداره و تلاش تولیدکنندگان، تولیدات از لحاظ کیفی وکمی به حد مطلوب با استانداردهای لازم برای صادارت رسید و صادرات تخم مرغ از شهرستان ملارد از سرگرفته شد .

شهرآئینی گفت: درمرحله اول این محموله حدود 150 تن تخم مرغ به مقصد کشورعراق صادر می شود .

وی در پایان خاطرنشان ساخت: به منظور افزایش بازار صادرات محصولات خام دامی توجه به کیفیت از سوی بازرسان این اداره اهمیت ویژه ای دارد که در این راستا محصولات صادراتی قبل از بارگیری توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار گرفته و با داشتن شرایط لازم اجازه صادرات داده خواهد شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید