Iranian Agriculture News Agency

با حضور وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت:

افتتاح دامداری پرورش گوسفند داشتی با اعتبار 10 میلیارد تومان در شهرستان خمین

مساحت تأسیسات و ساختمان های واحد پرورش گوسفند داشتی شهرستان خمین بیش از ۲۰ هزار متر مربع (دو هکتار) است. با بهره برداری از این پروژه تعداد اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰۰نفر فراهم شده است. مدت زمان اجرای طرح چهار سال (۹۵-۱۳۹۲) بوده و مبلغ 100 میلیارد ریال از آورده شخصی برای ساختمان و تأسیسات این واحد هزینه شده است.

افتتاح دامداری پرورش گوسفند داشتی با اعتبار 10 میلیارد تومان در شهرستان خمین


همزمان با سفر هیأت دولت به استان مرکزی دامداری پرورش گوسفند داشتی در شهرستان خمین با حضور وزیر جهاد کشاورزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، همزمان با سفر هیأت دولت به استان مرکزی، پروژه پرورش گوسفند داشتی ۱۵ هزار رأسی در شهرستان خمین با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و فرماندارشهرستان خمین به بهره برداری رسید .

براساس این گزارش، پرورش گوسفند داشتی ۱۵ هزار رأسی مولد ( ۳۰ هزار رأس کل گله) که نژاد گوسفندان آمیخته شال _ رومانوف است، تولید اصلی آن گوشت قرمز به مقدار ۲۳۰ تن در سال است. ضریب تبدیل در این واحد ۱ به ۷ است .

مساحت تأسیسات و ساختمان های واحد پرورش گوسفند داشتی شهرستان خمین بیش از ۲۰ هزار متر مربع ( دو هکتار) است. با بهره برداری از این پروژه تعداد اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰۰ نفر فراهم شده است. مدت زمان اجرای طرح چهار سال ( ۹۵-۱۳۹۲) بوده و مبلغ 100 میلیارد ریال از آورده شخصی برای ساختمان و تأسیسات این واحد هزینه شده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید