Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولید گیاهی جهاد کشاورزی استان گلستان خبر داد:

کشت کلزا در سطح 4140 هکتار از اراضی کشاورزی گلستان

معاون بهبود تولید گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: از مجموع سهمیه بذور هیبرید و خود گرده افشان (OP) تا کنون حدود 300 بذر به استان حمل شده که از این مقدار 165 تن بین کشاورزان توزیع شده است.

کشت کلزا در سطح 4140 هکتار از اراضی کشاورزی گلستان

معاون بهبود تولید گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از کشت کلزا در سطح چهار هزار و 140 هکتار از اراضی کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، سهرابی در بازدید از اجرای طرح های محصولات پاییزه استان با بیان این مطلب گفت: از ابتدای شروع اجرای عملیات کشت های پاییزه تا کنون سطح قرارداد کشت کلزا 35 هزار و 762 هکتار منعقد شده و از این مقدار چهار هزار و 140 هکتار کشت انجام شده است .

وی گفت: همچنین از مجموع سهمیه بذور هیبرید و خود گرده افشان ( OP ) تا کنون حدود 300 بذر به استان حمل شده که از این مقدار 165 تن بین کشاورزان توزیع شده است.

گفتنی است معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان و رئیس اداره پنبه و دانه های روغنی با هدف نظارت بر اجرای طرح های محصولات پاییزه و ایجاد هماهنگی بین بخش های درون و برون سازمانی از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های مراوه تپه و کلاله بازدید کردند .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید