Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی خبر داد:

آغاز کاشت غلات پاییزه در شهرستان ملکشاهی

شهرستان ملکشاهی دارای 24 هزار هکتار اراضی زراعی است که هر ساله میزان 18- 15 هزار هکتارآن به کشت غلات و حدود 500 هکتار به کشت حبوبات دیم اختصاص می یابد که پیش بینی می شود از این سطح حدود 20 هزار تن محصول به ارزش اقتصادی 300 میلیارد ریال برداشت شود.

آغاز کاشت غلات پاییزه در شهرستان ملکشاهی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی از آغاز کاشت غلات پاییزه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، علی حسینی با اعلام این خبر گفت: هر ساله به منظور استفاده حداکثری از نخستین نزولات جوی کاشت غلات پاییزه از نیمه دوم مهر ماه در این شهرستان آغاز می شود که سال زراعی جاری نیز با توجه به تهیه و تدارک به موقع نهاده های کشاورزی عملیات کاشت غلات پاییزه شروع شده است .

وی افزود: شهرستان ملکشاهی دارای 24 هزار هکتار اراضی زراعی است که هر ساله میزان 18- 15 هزار هکتارآن به کشت غلات و حدود 500 هکتار به کشت حبوبات دیم اختصاص می یابد که پیش بینی می شود از این سطح حدود 20 هزار تن محصول به ارزش اقتصادی 300 میلیارد ریال برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی گفت: همچنین با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون میزان 50 هکتار از کشت غلات پاییزه توسط دستگاه عمیق کار کاشت و پیش بینی می شود این مقدار تا 500 هکتار افزایش یابد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید