Iranian Agriculture News Agency

ظرفیت ها و راه های توسعه همکاری های کشاورزی ایران و استان ولگاگراد روسیه بررسی شد

در دیدار هیئت های اقتصادی ایران و استان ولگاگراد روسیه، ظرفیت ها و راه های توسعه همکاری های کشاورزی بررسی شد.



در دیدار هیئت های اقتصادی ایران و استان ولگاگراد روسیه، ظرفیت ها و راه های توسعه همکاری های کشاورزی بررسی شد.

به گزارش ایانا از وزارت جهاد کشاورزی، در دیدار مدیرکل امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی با سابیف معاون استاندار ولگاگراد روسیه و هیئت اقتصادی همراه، ظرفیت ها و راه های توسعه همکاری های کشاورزی بررسی شد.
در این دیدار، فتحی با برشمردن اقداماتی که طی سه سال گذشته برای رفع موانع و ایجاد زیرساخت های فنی به منظور توسعه همکاری های کشاورزی دو کشور صورت گرفته، تصریح کرد: هم اکنون زیرساخت های فنی توسعه همکاری های کشاورزی دو کشور ایجاد شده و ضروری است شرکت های تجاری دو طرف برای عملیاتی شدن این همکاری ها اقدام کنند.
در این دیدار،سابیف نیز با معرفی ظرفیت های استان ولگاگراد روسیه، نزدیکی این استان به ایران را از جمله مزیت ها عنوان و برای صدور غلات و برخی محصولات کشاورزی اعلام آمادگی کرد.
وی افزود: به زودی استاندار ولگاگراد به ایران سفر و از توانمندی های کشاورزی کشور بازدید می کند.
در این دیدار مقرر شد، پیش از سفر استاندار ولگاگراد به ایران،طرف روسی نسبت به معرفی شرکت های ذی ربط به همتایان ایرانی خود اقدام کند تا قراردادهای مورد نظر برای مبادله انواع محصولات کشاورزی،لبنیات و محصولات شیلاتی منعقد شود.
در این دیدار علاوه بر مدیران شرکت های تجاری استان ولگاگراد روسیه، مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی و نمایندگان تعدادی از شرکت های صادرکننده و واردکننده محصولات کشاورزی ایران نیز حضور داشتند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید