Iranian Agriculture News Agency

سومین شماره خبرنامه پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی، الکترونیکی منتشر شد

انتشار خبر نامه پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی در سال 1395 با رویکرد شرح وقایع خبری مرتبط با مرکز و پژوهشکده ­های منطقه­ ای 4 گانه و با هدف اطلاع رسانی، نشر و گسترش دانش بیوتکنولوژی کشاورزی آغاز گردید.

سومین شماره خبرنامه پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی، الکترونیکی منتشر شد


انتشار خبر نامه پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی در سال 1395 با رویکرد شرح وقایع خبری مرتبط با مرکز و پژوهشکده ­های منطقه­ ای 4 گانه و با هدف اطلاع رسانی ،نشر و گسترش دانش بیوتکنولوژی کشاورزی آغاز گردید.
از آنجایی که بیوتکنولوژی کشاورزی در ایران عمری حدود 30 سال دارد، این امر مستلزم آن است که تلاش برای ارتقا و تبیین این دانش نوین در کشور توسط محققان، دانشجویان، اساتید دانشگاه­ها در رسانه­ ها و مطبوعات مد نظر و توجه جدی قرار گیرد.
در همین راستا خبرنامه پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی تریبونی است برای اطلاع رسانی به مخاطبان خاص و عام با علایق مشترک درباره رویداد­ها، گزارش­ها و اخبار مرتبط با موضوع بیوتکنولوژی کشاورزی، که همواره از ارائه نظرات و دریافت مطالب مرتبط با این حوزه توسط مخاطبان استقبال می­نماید.
در سومین شماره از این خبرنامه که به صورت فصل­نامه تنظیم می ­شود مخاطبان با مطالب علمی نظیر بکارگیری فناوری بیوتکنولوژی در تامین غذا، امکان تغییر پاسخ ایمنی گیاه از باکتری به ویروس، تبدیل آب آلوده به آب آشامیدنی و روش ­های شناسایی ویروس زیکا آشنا می­ شوند.
در شماره سوم منتشر شده در پاییز 1395 از بازدید­های دانشجویی و دانش ­آموزی، میهمانان مدعو خارجی از کشور­های اروپایی، نشست­ های درون بخشی ریاست پژوهشکده بیوتکنولوژی، برپایی نمایشگاه ­ها و برگزاری کارگاه­ های آموزشی و... گزارشاتی درج گردیده است.

شایان ذکر است که هیات تحریریه خبرنامه از علاقه­ مندان و محققان عرصه بیوتکنولوژی کشاورزی دعوت می­ کند که با تکمیل فرم عضویت و اشتراک در خبرنامه، مطالب و اخبار خود را به نشانی Newsletter@abrii.ac.ir ارسال نمایند.

عموم علاقه مندان می توانند جهت مشاهده سومین شماره خبرنامه پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی به پایگاه اطلاع رسانی این پژوهشکده به نشانی www.abrii.ac.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید