Iranian Agriculture News Agency

با حضور مدیران شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی کشور محقق شد:

معرفی و بازاریابی محصولات کشاورزی ایران در نمایشگاه چین غربی

بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده تعداد 9 نفر از مدیران عامل شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید کشاورزی کشور در نمایشگاه بین‌المللی چین غربی 2016حضور یافتند تا ضمن معارفه محصولات کشاورزی کشور به مذاکرات تجاری با سایر کشورهای عضو نیز بپردازند و از این فرصت بین‌المللی به بهترین شکل بهره‌برداری شود.

معرفی و بازاریابی محصولات کشاورزی ایران در نمایشگاه چین غربی


بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده تعداد 9 نفر از مدیران عامل شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید کشاورزی کشور در نمایشگاه بین‌المللی چین غربی 2016حضور یافتند تا ضمن معارفه محصولات کشاورزی کشور به مذاکرات تجاری با سایر کشورهای عضو نیز بپردازند و از این فرصت بین‌المللی به بهترین شکل بهره‌برداری شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در گفتگو با خبرنگار ایانا با اعلام این خبر افزود: نماینده اتحادیه سراسری تعاونی های تولید و بازاریابی چین ( ACFSMC ) در نشست های بین المللی این اتحادیه به منظورتسهیل وتامین تبادلات تجاری میان برخی از شرکت های تعاونی منطقه و عضو اتحادیه بین الملل تعاون (ICA) غرفه ای به مساحت 200 مترمربع و تحت عنوان "پاویون شرکت های تعاونی جهانی"را برای حضور و معرفی محصولات اعضاء در نظر گرفت تا از این طریق فرصتی برای معارفه، عرضه شایستگی ها، بررسی فرصت ها و محصولات شرکت های تعاونی عضو فراهم کند.

احمد بالان ادامه داد: ارائه کالاهای متنوع در سطح وسیع، بستر سازی برای معارفه و مذاکرات تجاری میان اتحادیه‌های عضو سازمان بین الملل تعاون (ICA) تامین کننندگان کالا و سرمایه گذاران از جمله ویژگی های این نمایشگاه بود.

وی اظهار داشت: معرفی محصولات برتر کشاورزی ایران شامل خشکبار، کشمش، زعفران، پسته، صنایع دستی تولید تعاونی های زنان روستایی و بذور تولیدی شرکت های تعاونی ها از جمله محصولات و خدمات ارایه شده در نمایشگاه توسط اعضای شرکت کننده ایرانی بود.

بالان حجم معاملات در این نمایشگاه را قریب به 2 میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از پروژه های سرمایه گذاری در این نمایشگاه به تصویب رسیده است. این نمایشگاه در دو فاز ساماندهی شده بود که فاز نخست آن، از تاریخ 29 اکتبر تا اول نوامبر(هشت تا 11 آبان 1395 خورشیدی )برگزار گردیده و اختصاص به غرفه داران صنعتی و حرفه ای داشت. فاز دوم آن نیز که از پنجم تا نهم نوامبر(19 -15 آبان ماه ) برگزار شد، شامل عرضه و نمایش کالاهای مصرفی شامل مواد غذایی، مد، کالای ورزشی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و غیره بود.

وی تاکید کرد: اختصاص 9 متر مربع غرفه برای هر یک از شرکت کنندگان جهت نمایش محصولات، قبول هزینه حمل و نقل، جابجایی، اسکان و پذیرایی، از جمله خدماتی بود که از جانب اتحادیه سراسری تولید و بازاریابی چین برای شرکت کنند گان، تدارک دیده شده بود.

مدیر روابط عمومی وامور بین الملل در پایان یادآور شد: طی16 سال اخیر، نمایشگاه بین المللی چین غربی، با هماهنگی لازم و گسترده در ایالت چنگدو برگزار شدهو به عنوان پرچمدار نمایشگاه های تجاری چین عمل می کند. به عنوان مثال، سال قبل، بالغ بر 9 هزار شرکت کننده خارجی در قالب 2951 غرفه از 76 کشور جهان، و نزدیک به شصت هزار نفر بازدیدکننده و 1500 خبرنگار از 89 کشور جهان، در این رویداد مهم گرد هم آمده بودند که این نمایشگاه را تبدیل به یک یک فرصت بین المللی در معرفی و بازرابی محصولات کشاورزی می‌کند./

G-950817-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید