Iranian Agriculture News Agency

اعضای صندوق با پرداخت ۱۰ سال حق عضویت و برخورداری از ۷۰ سال سن بازنشسته می شوند

اصلاح طرح بازنشستگی صندوق بیمه روستایی در مجلس

بر اساس طرح بازنشستگی صندوق بیمه روستایی در مجلس اعضای صندوق با پرداخت ۱۰ سال حق عضویت و برخورداری از ۷۰ سال سن بازنشسته می شوند. این طرح پس از تصویب در مجلس به شورای نگهبان فرستاده شده و در صورت تایید شورای نگهبان گام مهمی در جهت حمایت از اقشار زحمتکش برداشته می شود.

اصلاح طرح بازنشستگی صندوق بیمه روستایی در مجلس

نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی از اصلاح و تصویب طرح بازنشستگی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در مجلس خبر داد.


به گزارش ایانا از روابط عمومی این صندوق، محمد وحدتی در حاشیه بررسی مشکلات بیمه شدگان این صندوق در بستان آباد با اعلام این که بر اساس این طرح اعضای صندوق با پرداخت ۱۰ سال حق عضویت و برخورداری از ۷۰ سال سن بازنشسته می شوند، افزود: این طرح پس از تصویب در مجلس به شورای نگهبان فرستاده شده و در صورت تایید شورای نگهبان گام مهمی در جهت حمایت از اقشار زحمتکش برداشته می شود.

وی، بیمه را پشتوانه مردم دانست و گفت: با پرداخت مستمری برای بازنشستگان و از کار افتادگان، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی از روستاهای شهرستان شاهد بیشترین سالخورده هستیم که باید زیر چتر حمایتی بیمه قرار گیرند، اظهار داشت: باید تلاش شود فرهنگ بیمه همگانی حتی در دورترین روستاها ترویج شود.

وی در پایان خواستار ایجاد کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در بخش تیکمه داش شد و افزود: بیش از ۳۰ هزار نفر در این بخش ساکن هستند که لازم است برای خدمات رسانی بیمه ای در این بخش تلاش شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید