Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان اعلام کرد:

پیش‌بینی تولید 25 میلیون تن محصولات کشاورزی در خوزستان / برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذرماه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: هر کسی بخواهد در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کند، زمین و مجوزهای لازم را در اختیارش قرار خواهیم داد و همچنین برای دریافت تسهیلات موردنیاز نیز پیگیری خواهیم کرد.

پیش‌بینی تولید 25 میلیون تن محصولات کشاورزی در خوزستان / برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذرماه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان از پیش‌بینی تولید 25 میلیون تن محصولات کشاورزی طی سال های آینده در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان، کیخسرو چنگلوایی با اشاره به حمایت از کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در این بخش هستند، گفت: هر کسی که بخواهد در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کند، زمین و مجوزهای لازم را در اختیارش قرار خواهیم داد و همچنین برای دریافت تسهیلات موردنیاز نیز پیگیری خواهیم کرد .

وی با اشاره به تولید حدود 15 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان، اظهار کرد: با توجه به این‌که افق تولید استان برای سال‌های آینده را حدود 25 میلیون تن پیش‌بینی کرده‌ایم، برای آنکه به این هدف برسیم نیاز به سرمایه‌گذاری داریم .

وی افزود: در استان نیاز به سرمایه‌گذاری در بخش‌های زیربنایی کشاورزی و به ویژه بحث صنایع تبدیلی به شدت احساس می‌شود و نیاز است سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در این بخش بپردازند و به توسعه این صنایع در استان کمک کنند .

چنگلوایی تصریح کرد: احداث کارخانه‌های چغندرقند، کارخانه‌های تراکتورسازی، تولید کودهای شیمیایی، ریزمغذی‌ها،‌ کشتارگاه‌ها و زیرساخت‌هایی مانند سردخانه و سیلوها از جمله مهم ترین ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان برای سرمایه‌گذاری هستند .

وی افزود: در بخش کشاورزی هم از نظر حجم کار و هم از نظر تنوع بخشی، جای کار بسیار و فرصت‌های فراوان برای سرمایه‌گذاران مهیا است تا با سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها به توسعه استان کمک کنند .

چنگلوایی با بیان اهمیت سرمایه‌گذاری در استان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان می‌تواند به پایداری تولید کمک کند و از نوسانات بازار جلوگیری کند. همچنین ارزش افزوده بیشتری را برای تولیدات به وجود می‌آورد .

وی گفت: به جای آنکه تولیدات استان به صورت خام به فروش برسند، اگر آن‌ها را در صنایع تبدیلی فرآوری کنیم با قیمت چند برابر و با ارزش افزوده بیشتری به فروش می‌رسند و باعث ایجاد اشتغال نیز می‌شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خاطرنشان کرد: مطالعات امکان‌سنجی در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دست انجام است تا سازمان بتواند حضور شایسته‌ای در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که آذرماه در اهواز برگزار می‌شود، داشته باشد و به جذب سرمایه‌گذار بپردازد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید