Iranian Agriculture News Agency

در بازدید کارشناسان مرکز آموزش و تحقیقات استان خوزستان عنوان شد:

محدودیت های آبی، پرداخت تسهیلات بانکی و ارائه کودهای نامرغوب مشکلات عمده کشاورزان باغملک و ایذه

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان گفت: عمده مشکلات مطرح شده از سوی کشاورزان باغملک و ایذه محدودیت های آبی برای کشت برنج، روند کند پرداخت تسهیلات بانکی و همچنین ارائه کودهای نامرغوب در بازار است.

محدودیت های آبی، پرداخت تسهیلات بانکی و ارائه کودهای نامرغوب مشکلات عمده کشاورزان باغملک و ایذه

کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی استان خوزستان از اراضی کشاورزی باغملک و ایذه بازدید کردند و از نزدیک از مشکلات آنها آگاه شدند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان و جمعی از کارشناسان این مرکز از اراضی کشاورزی شهرستان های ایذه و باغملک بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات کشاورزان این مناطق قرار گرفتند .

احمد نادری زاده گفت: به همراه مدیر جهاد کشاورزی ایذه و معاونان وی از مزارع ماش، مرکز دامپروری، کارخانه خوراک دام و طیور، اراضی زیر کشت گندم و کلزا و همچنین ماشین آلات کشاورزی خریداری شده بازدید کردند و کشاورزان به بیان مشکلات خود پرداختند .

وی افزود: پس از آن از باغات و اراضی کشاورزی شهرستان باغملک از جمله اراضی کشاورزی، باغات پرتقال و انار و تجهیزات مکانیزاسیون صیدون و قلعه تل بازدید شد و در روند مشکلات کشاورزی این منطقه قرار گرفتیم .

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان عمده مشکلات مطرح شده از سوی کشاورزان این منطقه را محدودیت های آبی برای کشت برنج، روند کند پرداخت تسهیلات بانکی و همچنین ارائه کودهای نامرغوب در بازار اعلام کرد .

در پایان این بازدید جلسه ای با حضور کارشناسان کشاورزی شهرستان باغملک در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان تشکیل شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید