Iranian Agriculture News Agency

کاهش میزان مصرف جهانی کنجاله سویا طی ماه اکتبر تا دسامبر

میزان مصرف جهانی کنجاله سویا در ۳ ماه اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۶ احتمالا کمتر از حدی خواهد بود که انتظار می رفت . حداقل در ماه اکتبر و نوامبر میزان واردات کنجاله سویا به کشورهای واردکننده کمتر از حدی خواهد بود که پیش بینی شده بود

کاهش میزان مصرف جهانی کنجاله سویا طی ماه اکتبر تا دسامبر


میزان مصرف جهانی کنجاله سویا در ۳ ماه اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۶ احتمالا کمتر از حدی خواهد بود که انتظار می رفت . حداقل در ماه اکتبر و نوامبر میزان واردات کنجاله سویا به کشورهای واردکننده کمتر از حدی خواهد بود که پیش بینی شده بود (نسبت به سال گذشته ).

قیمت های کنجاله سویا نسبت به غلات دیگر خوراک دام در طی هفته ها و ماه های گذشته بسیار بالا بود . با این حال که اکنون قیمت ها کاهش بسیار زیادی پیدا کرده اما بازتاب این کاهش قیمت ها هنوز تاثیری در افزایش میزان خرید نداشته است .

از ظواهر امر پیداست که بسیاری از مصرف کننده ها در صنایع خوراک ترکیبی در اروپا و کشورهای دیگر از لحاظ موجودی ها پوشش کافی ندارند و تا زمانیکه میزان روغنکشی های سویای آمریکای جنوبی کم است پیدا کردن فروشنده هایی که بتوانند این کسری را جبران کنند کار دشواری خواهند بود .

در ماه اکتبر جمع کل میزان صادرات روغن سویای آمریکا، برزیل و آرژانتین بسیار کم بود و به حدود ۵۰۰ هزار تن محدود شد و این در حالیست که میزان صادرات سال گذشته این کشورها در حدود ۷۶۰ هزار تن به ثبت رسیده است. در ماه سپتامبر نیز میزان صادرات G3 نسبت به سال گذشته ۲۸۰ هزار تن کاهش داشت .

منبع: Oilworld.biz

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید