Iranian Agriculture News Agency

نصب بلوک‌های سیمانی شهرداری تهران مقابل سازمان تعاون روستایی ایران!

شهرداری تهران با نصب بلوک‌های سیمانی بزرگ در مقابل در ورودی سازمان تعاون روستایی ایران واقع در خیابان ولیعصر، به واکنش نشان ندادن مسئولان این سازمان به درخواست چندباره شهرداری، واکنش نشان داد.

نصب بلوک‌های سیمانی شهرداری تهران مقابل سازمان تعاون روستایی ایران!


با نصب بلوک‌های سیمانی بزرگ شهرداری در مقابل در ورودی سازمان تعاون روستایی، عبور و مرور کارکنان این سازمان برای اعضای تعاونی‌های روستایی و کشاورزی کشور که عمده مخاطب و ارباب رجوع آن هستند، مختل شد.

به گزارش خبرنگار ایانا به نقل از یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، بلوک‌های سیمانی بزرگ شهرداری در مقابل درب ورودی سازمان تعاون روستایی به‌دلیل وارد شدن اتهام تخلف در تغییر کاربری از سوی شهرداری تهران صورت گرفته است.

به گفته وی، از آنجا که سازمان تعاون روستایی ایران، پارکینگ ساختمان این سازمان را تبدیل به فروشگاه کارکنان سازمان تعاون روستایی کرده است و از آنجا که هرگونه تغییر کاربری، باید با هماهنگی شهرداری انجام شود، این اقدام مغایر با قانون دانسته شده و لذا شهرداری مبادرت به قرار دادن بلوک‌های سیمانی بزرگ در مقابل در ورودی سازمان مرکزی تعاون روستایی، واقع در خیابان ولیعصر کرده است.

گفته می‌شود شهرداری تهران چندین‌بار به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این مورد اخطار داده بود، اما چون از سوی این سازمان واکنشی صورت نگرفت، شهرداری نیز اقدام به قرار دادن بلوک‌های سیمانی در مقابل در ورودی سازمان کرده است تا بلکه درخواست شهرداری، مورد رسیدگی قرار گیرد./

G-950822-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید