Iranian Agriculture News Agency

در دیدار هیئت تجاری روسیه از اصفهان عنوان شد:

صادرات شیرخشک استان اصفهان به روسیه

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: بالغ بر 14 درصد شیرخام با کیفیت کشور در این استان تولید می شود و برای تحقق صادرات محصولات دامی بویژه شیرخشک استان با استفاده از همه ظرفیت های قانونی، سعی در تسهیل و تسریع این امر داریم .

صادرات شیرخشک استان اصفهان به روسیه

مدیرعامل شرکت نورد گروپ روسیه در نشست هماهنگی صادرات شیرخشک استان اصفهان گفت: کشور روسیه شیرخشک خود را از کشورهای بلاروس، آرژانتین، ترکیه و لهستان تهیه می کند و ظرفیت استفاده از شیر خشک با کیفیت استان اصفهان تاسقف 10 هزار تن در کشور روسیه وجود دارد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان، در نشست هماهنگی صادرات شیرخشک استان که با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی و مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت تجاری کشور روسیه برگزار شد، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: در فرآیند تولیدات کشاورزی استان و بویژه محصولات کشاورزی قابل صادرات به دو اصل تولید پایداری محصول و رعایت کیفیت استاندارد محصول توجه ویژه می شود.

محسن کریمیان افزود: بالغ بر 14 درصد شیرخام با کیفیت کشور در استان اصفهان تولید می شود و برای تحقق صادرات محصولات دامی بویژه شیرخشک استان با استفاده از همه ظرفیت های قانونی، سعی در تسهیل و تسریع این امر داریم .

مدیرکل دامپزشکی استان نیز در این نشست گفت: استانداردهای دامپزشکی محصولات دامی استان در شرایط خوبی است و برای صادرات محصولات کشاورزی استان بویژه شیر خشک مورد تقاضای کشور روسیه با رعایت استانداردهای سلامت و قرنطینه دامپزشکی اقدامات لازم را در دستور کار قرار می دهیم .

موحدی افزود: بین ایران و روسیه تفاهم نامه ای منعقد شده است که با رعایت مجموع قوانین حاکم بر سلامت محصول شیر خام، امیدواریم به زودی شاهد صادرات این محصول باشیم .

آمایاک مدیرعامل شرکت نورد گروپ روسیه نیز در این نشست گفت: کشور روسیه شیرخشک خود را از کشورهای بلاروس، آرژانتین، ترکیه و لهستان تهیه می کند و ظرفیت استفاده از شیر خشک با کیفیت استان اصفهان تاسقف 10 هزارتن در کشور روسیه وجود دارد .

آنتول الکساندرویچ مدیربازرگانی مجتمع فروشگاه های مگنت روسیه نیز خواستار صادرات شیرخشک شرکت آریان لبن اصفهان به صورت ویژه شد .

گفتنی است پیش از این نشست، هیئت تجاری روسیه از کارخانه آریان لبن نقش جهان تولید کننده شیرخشک صنعتی بدون چربی و پرچربی و پودر پنیر، خامه و کره و دارای ظرفیت 800 تن شیر روزانه و تولید حدود 60 تن شیرخشک در روز بازدید کردند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید